Petráček Vojtěch Doc.RNDr. CSc. :: [02EXF2] Experimentální fyzika 2

Další předměty
[02EXF2] Experimentální fyzika 2
[02RFTI] Fyzika ultrarelativistických jaderných srážek
[02SEMI1] Seminář 1
[02SF] Subatomová fyzika
[02EJFS1] Výjezdní seminář EJF1
[02EJFS2] Výjezdní seminář EJF2
[02EJFS3] Výjezdní seminář EJF3
[02VUEF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 9 / 47
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [25]
1 : |================....| 80 % [20]  
2 : |====................| 20 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |=============.......| 66 % [6]  
2 : |=======.............| 33 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |===============.....| 75 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • B-103 byla na nás trochu velká...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé přednášky byly velmi zajímavé, jiné nikoli a zbytečně opakovali středoškolské učivo. Místo těchto částí a jiných populárně-naučných přednášek by se mnohem více hodilo ukazovat moderní metody zpracování dat, které by studenti mohli např. využít v praktiku. Většina populárně-naučných přednášek byla ale velmi zajímavá, i když pro některé až příliš fenomenologická.Některé přednášky si také přisvojili EJCF pro své účely, což nebylo zajímavé pro všechny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky jsou určitě tématicky zajímavé, avšak bere se moc málo o moc věcech. Raději bych předmět zabývající se podrobněji menším množstvím témat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [7]
  • Elektronické a prezentace průsvitky na jeho stránkách, ZFM od od Brože a různé zdroje na internetu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • materiály z webu Doc. Petráčka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Průsvitky a další materiály na stránkách katedry fyziky. S některými zmíněnými, ale nevysvětlenými pojmy pomohl strejda Google.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Materiály z Petráčkových stránek, hodně jsem toho dohledával na internetu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prezentace
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Z poznámek na FTP, prezentace ze ZFM, protokoly a návody z praktik.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zápisky na FTP, internet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [6]
  • Pan docent mě nechal volně mluvit, což mě poněkud znervózňovalo. Ve chvíli, kdy jsem začala kecat hlouposti, mi ale mé zmatení vysvětlil. Nechtěl toho nijak moc. Myslím, že si uvědomuje, že při experimentální fyzice je důležitější znát svůj obor srdcem než všechny obory zpaměti. Vynechání části s praktiky mě překvapilo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška byla lehká, stačí umět něco kloudného říct o jednom teoretické a jednom praktickém tématu ze seznamu. Tímto rokem počínaje se už nedává otázka z praktik, což ale nebylo včas řečeno.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška není extrémně náročná, avšak je potřeba zodpovědět i na doplňující otázky. Nejlepší přípravou je tak absolvování praktik.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • jednoduché, bezproblému
    Studijní průměr: (2.5, 3.0>
  • Pohodička, klídeček. Nechá se opisovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška není náročná, ale hodně mě naštvalo, že se během zkouškového změnil průběh zkoušky. Nejdříve se dělala zkouška s panem docentem petráčkem a pak se šlo do praktik řešit protokoly a praktika se škodou. Ovšem během zkouškového s tohle změnilo a celá praktická část byla zrušena. To opravdu není fér způsob, jak zkoušet předmět.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Je laskavý a sečtělý. Závěrečné přednášky o fyzikálním aspektu mysli byly nečekané, ale pro mě byly nejzajímavějším tématem, které jsem na EXF vyslechla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Obrovský přehled a zapálení pro věc. Je vidět, že s tím vším má plno zkušeností.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Petráček má určitě neskutečný přehled a přednáší velmi dobře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zapálení! Líbilo se mi zařazení do přednášek témat na pomezí fyziky a biologie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přátelský, zajímavě povídá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přístupnost studentům, příjemné vystupování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas až příliš zabředává do témat pro EJCF, které studenty z jiných zaměření nemusí moc zajímat. Místo malování schémat na tabuli by je mohl pormítat, když už je má v elektronické podobě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas uspavač hadů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |=======.............| 37 % [3] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [1] 75%-90%
3 : |=====...............| 25 % [2] 50%-75%
4 : |=====...............| 25 % [2] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [8] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [8] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [6] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 1.33
1 : |=============.......| 66 % [6] 1
2 : |=======.............| 33 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====................| 22 % [2] lehký
5 : |===============.....| 77 % [7] velmi lehký