Pošta Severin Doc.Ing. Ph.D. :: [01MAP] Matematická analýza plus

Další předměty
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 12 / 72
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [29]
1 : |===========.........| 55 % [16]  
2 : |=========...........| 44 % [13]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.45

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |==============......| 71 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [11]
1 : |=====...............| 27 % [3]  
2 : |==============......| 72 % [8]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.73

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • přednášky se nekonaly, není co hodnotit
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta jsou velmi kvalitní a lepší zdroj pro přípravu ke zkoužce, než zápisky z přednášek, na kterých se však probírala témata, která ve skriptech nejsou, takže rozhodně se vyplatí navštěvovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • zdlouhavé
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [10]
  • Poznámky pana Pošty. Občas sešit.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta od pana docenta kolující kdesi na internetu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Poznámky zveřejněné na stránkách pana docenta, skripta.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta a příklady z minulých i letošních písemek, keré jsem nalezl na internetu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, poznámky z webových stránek přednášejícího. Ze zápisků téměř vůbec.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jen ze skript, ale chce se to kouknout i na AG nerovnost a další veci které ve skriptech nejsou a občas se vyskytují v písemce.
    Studijní průměr: neuveden
  • poznámky doc. Pošty, skripta prof.Pelantové
    Studijní průměr: neuveden
  • skripta
    Studijní průměr: neuveden
  • Skripta, zápisky
    Studijní průměr: neuveden
  • Vlastní zápisky z přednášek, prezentace z přednášek; skripta Pelantová, Vondráčková: Matematická analýza 1.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [9]
  • Občas až moc velký důraz na drobnosti v praktické části. Teoretická by byla zajímavější v ústní podobě, ale chápu, že takto to asi zabere méně času a stejně se zjistí, jak kdo danou látku umí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška byla formou psaní na papír, takže jsme si ani nepopovídali, což byla škoda. Jinak ty tři testy během semestru místo písemné části zkoušky byl moc dobrý nápad, ušetřilo to čas a mohl jsem se věnovat pouze teoretické části.
    Studijní průměr: neuveden
  • Domníval jsem se, že zkouška bude probíhat ústně. Byl jsem příjemně překvapen, že stačí napsat písemný test z teorie, skládající se ze tří otázek zvyšující se obtížnosti (definice, lehký důkaz, těžký důkaz).
    Studijní průměr: neuveden
  • Skládá se ze dvou částí - praktická a teoretická. Praktickou si doporučuji nahradit třemi písemkami z průběhu roku a to i pokud máte třeba jen 16 bodů. Praktická část zkoušky je totiž velmi těžká (většina lidí 0 bodů, pokud vím, nikdo nenapsal bez chyby). Teoretická je také písemná a pokusit se o ní můžete i pokud se vám praktická nepovede (výsledky se průměrují). Na teoretické je vždy první příklad jedna definice nebo nějaká otázka (bez důkazu) pokud jí správně odpovíte, většinou už máte v kapse E. Další otázky jsou obvykle typu vyslov a dokaž větu XY Celkem mne zklamala nemožnost si teoretickou část obhájit ústně, i když rozumím, že se panu docentovi nechtělo dělat pstní zkoušku pro 600 lidí
    Studijní průměr: neuveden
  • Je výhodné dobře napsat 3 praktické testy během semestru (dohromady se počítají jako zkouškouvá písemka). "Ústní" část probíhá znovu písemně, člověk dostane 3 otázky (většinou definice a dvě věty s důkazy) a ty si pan docent nějak ohodnotí. Objektivita hodnocení mi nepřišla nikterak velká a obtížnost jak ústní tak praktické části byla dosti nevypočitatelná.
    Studijní průměr: neuveden
  • krátké, nenáročné, zkoušející velice oběktvině hodnotil
    Studijní průměr: neuveden
  • Místo praktické části si většina studentů nechala uznat své výsledky z průběžných testů. Teoretická část probíhala písemně - obvykle bývá jedna jednoduchá otázka (nějaké tvrzení bez důkazu nebo definice) a dvě obtížnější (většinou tvrzení + důkaz). Výsledky se objevily někdy tentýž den večer, někdy následující den v KOSu. Pokud má student rozumný počet bodů z praktické části, dá se zkouška bez problému zvládnout i bez znalosti obtížnějších důkazů.
    Studijní průměr: neuveden
  • otázky záležely na termínu a na skupině. mohlo to být velice jednoduché, nebo to taky mohly ty nejhorší svinstva
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška se píše na papír, známku se dozvíte druh den v kosu.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [5]
  • přednášky se nekonaly
    Studijní průměr: neuveden
  • Přesnost vyjadřování, dobré vysvětlení látky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velmi dobře připravené a strukturované přednášky - informativní, tematicky různorodé, dobře navazující, časově precizně vycházející. Snahu dobře vysvětlit látku. Osobitý humor!
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochotu projít některé těžší důkazy znovu.
    Studijní průměr: neuveden
  • vtipnost
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Mluvit hlasitěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • viditelnější zápis na tabuli
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • cvičení se nekonala
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [11]
1 : |===========.........| 54 % [6] 90%-100%
2 : |==..................| 9 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [12] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |==================..| 91 % [11] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [11] 1.73
1 : |=====...............| 27 % [3] 1 (výborný)
2 : |==============......| 72 % [8] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.71
1 : |======..............| 28 % [2] 1
2 : |==============......| 71 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 42 % [3] středně obtížný
4 : |======..............| 28 % [2] lehký
5 : |======..............| 28 % [2] velmi lehký