Fučík Radek Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
[01MATZ1] Matematika, zkouška 1
[01MAT1] Matematika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 18
Procento hodnotících: 55 %
|===========.........|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Troufám si říct, že Radek Fučík je nejlepší cvičící matematiky, kterého jsem zatím měla, a jsem velmi ráda, že ho budu mít na cvika z analýzy i v následujícím semestru. Je v té správné pozici mezi "Všechno je matematicky správně" a "Nepatlám se v technických záležitostech a nedělám zbytečně složité příklady". Na zvídavé (a šťouravé) otázky odpovídá svědomitě a dobře, je výkonný co do počtu spočítaných příkladů a netušícím studentům před tabulí pomáhá. Byl flexibilní ohledně posunutí hodiny o deset minut, abychom stihli oběd, což bylo také velmi milé. A jako poslední věc z mé nadšené tirády uvedu, že mi pomohl s kouskem teorie před zkouškou, ačkoli jsem svůj dotaz měla správně směrovat na pana tajemníka. Čas odeslání e-mailu obsahujícího krásné vysvětlení mého problému, 7:30, mě dojal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přístup, tempo, řeči o fyzicích a matfyzácích.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborný cvičící, má skvělý smysl pro humor, obrovskou trpělivost, snaží se, aby to všichni pochopili a abychom byli připraveni na možné příklady u zkoušky. Probral s námi velkou spoustu příkladů. Když to jde, řekne nám i o aplikaci v praxi.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi dobrý výstup. Oceňuji to, že se látka probrala celá až do extrémů. Velmi ucelený výklad úvodu do každé kapitoly, tak aby každý pochopil, co se bude cvičit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přístup, zopakování teorie na začátku nové kapitoly, množství propočítaných příkladů (největší rozdíl mezi cvičícími MAA3)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborně umí vysvětlovat látku, je milý a shovívavý k nechápavým studentům, rozhodně člověk na cvičeních nezažívá žádný stres
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Svižné pohodové tempo, vždy připravený na cv.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Schopnost dobre vysvetlit, podat latku. Schopnost udelat cviceni velmi efektivnim a zaroven vtipnym.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Za tři semestry na jaderce nejlepší cvičící vůbec. Skvělá připravenost, vtip, srozumitelnost a navíc skvělé pedagogické schopnosti! Není co vytknout. Kéž by byli všichni cvičící takoví.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Některé věty používané na cvičeních jsou jenom obdobou těch na přednáškách, ale ty malé rozdíly mezi nimi trochu matou, bylo by dobré to sjednotit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná by neškodilo někdy trochu zpomalit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • mírněji hodnotit zkouškové písemky, jinak co se cvičení týče, není co vytknout
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic me nenapada.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [6]
  • Stále nevím, jestli umístění obou cvičení v rozvrhu ráno a dva dny po sobě bylo dobré, nebo špatné. Na jednu stranu toho člověk z úterý na středu moc nezapomene. Na druhou stranu soustředit se na řadu v osm ráno je poněkud namáhavé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení jsou velmi důležitá pro složení zkouškové písemky a člověk se na nich naučí i věci, které pak použije i v jiných předmětech, rozhodně přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičení zahrnuje i látku předchozího semestru - konvergence integrálů, která se u zkoušek vyskytuje málokdy, ale je to asi potřeba hold probrat. Probíraná látka vyžaduje více přemýšlení než počítání viz (stejnoměrná) konvergence. Neexistence malých testů, kontrolující přípravu na hodinu, klade velké nároky na vůli/svědomí každého studenta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vadilo mi, že se na cvičeních počítaly obecně o dost jednodušší příklady, než se pak objevovaly u zkoušek, jenom ze cvik by člověk připravený rozhodně nebyl
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Behem cviceni se stihlo vse podstatne ke zkousce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně bych ořezal začátek (integrály - konvergence) aby zbyl čas na derivace/limity, extrémy a spojitost. To je tak nesnesitelně odfláknutá část (asi 5 příkladů), že snažit se z ní něco vyluštit u přípravy na zkoušku, bylo zoufalé.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.00
1 : |====================| 100 % [10] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |============........| 60 % [6] lehký
5 : |========............| 40 % [4] velmi lehký