Frýbort Jan Ing. :: [17ZAF1] Základy fyziky jaderných reaktorů 1

Další předměty
[17CIBS] Číslicové bezpečnostní systémy
[17EHJE] Ekonomické hodnocení JE
[17FAR] Fyzika jaderných reaktorů
[17NJZ] Nové jaderné zdroje
[17PRE] Počítačové řízení experimentů
[17PRJT] Přístroje jaderné techniky
[17THN3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3
[17TERR] Termomechanika reaktorů
[17VUJR1] Výzkumný úkol 1
[17VUJR2] Výzkumný úkol 2
[17ZAF] Základy fyziky jaderných reaktorů
[17ZAFP] Základy fyziky jaderných reaktorů
[17ZAF1] Základy fyziky jaderných reaktorů 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 5 / 26
Procento hodnotících: 19 %
|====................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |================....| 80 % [4]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Prezentace jsou velmi dobře udělané, jsou strukturované a krásně přehledné, vše co v nich je má svojí hlavu a patu. Možná kdyby se nerozhodli začínat hodinu vždy od 7:10 v Troji, byl bych na přednáškách přítomen víc, než jen fyzicky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přestože byly přednášky od 7:30 tak se na ně vyplatilo jezdit protože byly zajímavé.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Ochotu rozvádět během přednášek diskusi na témata, která bezprostředně nesouvisela s přednáškou, ale studenty zajímala.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znalosti, odpoví na všechny ottázky,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Opravdu se vyzná v oboru a žádná z našich otázek ho nedokázala vyvodit z míry.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zábavné a zajímavé přednášky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Jestli nedáte zápočtový test na poprvé, tak ho s největší pravděpodobností nedáte ani na dalších opravných termínech. Připravte se na to, že test není udělán na to, aby prověřil zda dané látce rozumíte, ale aby vás nachytal na těch nejmenších maličkostech a na látce, o které si pošetile myslíte, že se jí budete muset naučit až na ZAF II.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |================....| 80 % [4] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 1.20
1 : |================....| 80 % [4] 1 (výborný)
2 : |====................| 20 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] velmi obtížný
2 : |==========..........| 50 % [1] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký