Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01RMF] Rovnice matematické fyziky

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 9 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [10]
1 : |==========..........| 50 % [5]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |====................| 20 % [2]  
4 : |==..................| 10 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.90

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [9]
1 : |=========...........| 44 % [4]  
2 : |====................| 22 % [2]  
3 : |====................| 22 % [2]  
4 : |==..................| 11 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |====================| 100 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Chodit na prednasky se vyplati, prestoze prednasky uplne neporkyvaji latku, ktera pozadovana u zkousky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Životní nadhled a odbornou erudici
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu vysvetlit, ochota pomoct, na cviceni zabiha do podrobnosti nekterych prikladu a vet, ktere se daji zjistit, jestli sutdent opravdu rozumi latce a snad prohloubit porozumeni
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Naprosto dokonalá znalost látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pan doktor Klika tomu opravdu rozumí (i víc než docent Krbálek) a dost často upozorňuje na některé netriviální skutečnosti v teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přehled v látce, vysvětlování detailů (zejména v teorii zobec. fnkcí - proč se může udělat toho a tamto), pohodář, "to jo, to jo, to máme" :D Velmi kvalitní cvičící
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • hloubka znalosti látky a celkový přehled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Je to dobrý matematik.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Měl by si vydobýt pozdější začátek cvičení, 7:30 mu evidentně nesvědčí
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prichazet v cas
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Podle mého by pan doktor Klika vůbec neměl cvičit, protože to prostě neumí (a podle mě ho to ani nebaví), což je dost demotivující pro studenty. Na zkoušení a konzultace je to perfektní člověk, ale cvičení byly katastrofické.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vím, že na to každý nemá vlohy, ale aspoň se snažit nebýt tolik monotónní a uspávající. Dále 1. tři minitesty (pro kruh AMSM) mi přišli dost obtížné, pak už to bylo tak akorát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • efektivnější výklad látky (častěji ukazovat danou látku na příkladech), alespoň mírné "oživení" cvičení
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení jsou cvičení, přednášky jsou přednášky.... Cvičení pro mě vůbec nebyla užitečná. Zlepšit průběh cvičení: nechávat studenty přemýšlet u tabule, nedělat ze cvičení přednášku, atd.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • v nicem, vyborny predmet a dobra organizace
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Nerozebirat priklady, jejich reseni student muze dohlednout ve skriptach, resit neco tezsiho, co potrebuje vetsi pripravu studentu a mozna dodat domaci ukoly za dochazku(napriklad ty jednoduche, aby student rozumel necimu tezsimu)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • mohla by být více zaměřena na příklady
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nebyla pro mě užitečná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 1.00
1 : |====================| 100 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [9] 2.00
1 : |=========...........| 44 % [4] 1
2 : |====................| 22 % [2] 2
3 : |====................| 22 % [2] 3
4 : |==..................| 11 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [9]
1 : |====................| 22 % [2] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [3] obtížný
3 : |=======.............| 33 % [3] středně obtížný
4 : |==..................| 11 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký