Klika Václav Ing. Ph.D. :: [01SSM1] Seminář současné matematiky 1

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 16
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [14]
1 : |====................| 21 % [3]  
2 : |=============.......| 64 % [9]  
3 : |===.................| 14 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.93

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |========............| 42 % [3]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.71

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=================...| 85 % [6]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Některé přednášky se mi velmi líbily, některé méně nebo mi nepřišly zajímavé. Za nejzajímavější bych považoval přednášky prof. Pelantové, pana Pavelky a pana Kalvody. Téma axiom výběru mi přišlo velmi zajímavé, škoda, že ho nepřednášel někdo, kdo se touto oblastí matematiky aktivně zabývá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nikdy nevím, co do tohoto pole patří.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • bavilo mě to
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Různí přednášející...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tohle pole je trochu irelevantní, tak sem napíšu, kteří přednášející (respektive které přednášky, protože jména si nepamatuji) mi přišli výborní. * Profesorka Pelantová s polynomy. * Tomáš Kalvoda (grupy, tělesa, RSA) * Ta část o kvantové mechanice
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • budu hodnotit jen pana doktora Kliku výklad je monotonní, nudný, uspává. Na poslední přednášce se nám pokusi přiblížit axiom výběru a ani jeho znění nenapsal přesně, což mi přijde zcela nevhodné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Tohle pole je trochu irelevantní, tak sem napíšu, kteří přednášející (respektive které přednášky, protože jména si nepamatuji) mi přišli špatní. * Profesor Burdík a jeho host (Proč někdo tomu hostovi neřekl, ať přednáší čtvrťákům? My jsme neměli šanci rozumět! Ovšem Fuksa byl skvělý a tím tu dvouhodinovku částečně zachránil.) * Doktor Klika se svým Axiomem výběru ? téma mě opravdu zajímalo, ale doktor Klika mě nepřesvědčil ani o tom, že mu rozumí, natož aby ho dobře podal. Ale člověk vždycky nemá svůj den; první přednáška (Singular Perturbation Theory) se mu povedla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Těch pár úkolů zvládne každý.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tohle by vůbec nemělo být v anketě rozdělené na přednášku a cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • úkoly nutné na zápočet byly někdy dost složité, naštěstí jich bývalo více a stačil jeden
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |========............| 42 % [3] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 2.14
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=================...| 85 % [6] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.71
1 : |========............| 42 % [3] 1
2 : |========............| 42 % [3] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [1] obtížný
3 : |==============......| 71 % [5] středně obtížný
4 : |===.................| 14 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký