Hrivnák Jiří Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 31
Procento hodnotících: 22 %
|====................|
Celkové hodnocení [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |===========.........| 57 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |========............| 42 % [3]  
2 : |===========.........| 57 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.57

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • svojský humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Kvalitně vysvětleno,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Příjemný přístup ke studentům a dobrý smysl pro humor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V pořádku....
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příjemná atmosféra na cvičeních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přátelský přístup, zábavná cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Rychlost, velmi mnoho věcí jsme nestihli
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lépe mazat tabuli??
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příklady s vámi vypočítá, ale hlubší porozumění si asi neodnesete. Bohužel se občas taky trochu zamotá, ale jinak cvičení ok.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zrychlit. I za cenu, že by měl občas nevzal k tabuli počítat studenty, ale počítal by sám. Na cvičeních se toho obvykle moc nestihlo a do zkouškových písemek to pak chybělo, bylo potřeba shánět si jiné zdroje ke studiu, než poznámky z našich cvičení. Oceňuju ale, že byl ochotný udělat na závěr ještě jedno cvičení navíc, aby se aspoň ještě něco stihlo. Možná by neuškodilo udělat si trochu systém v tom, koho a jak často bere počítat k tabuli. A ty, které počítají u tabule, lépe vést, často spíš zmate a proto pak příklady trvají dlouho a nestíhá se.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Měl by zrychlit, aby se na cvičení stihly probrat i příklady, které se vyskytují ve zkouškové písemce. Dále by si měl udělat systém braní lidí k tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • obrovská chyba bola že sa toho nestihlo veľa!!! celá polarizace a interference !!!!!!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení bylo velmi málo, nestihlo se propočítat vše potřebné. Zbytečně moc příkladů z první kapitoly na úkor ostatním. Na zkoušce se vyskytovaly často velmi odlišné příklady!
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Obecně jsou cvičení vedené stejně blbě jako celý předmět (není chyba cvičících). Není šance stihnout všechno.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Cvičení jsou špatně pojatá, nepřipraví na zkoušku. Probírají se zbytečně obtížné příklady, které pak nejsou potřeba.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.57
1 : |========............| 42 % [3] 1
2 : |===========.........| 57 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 14 % [1] obtížný
3 : |=================...| 85 % [6] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký