Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02TEF1] Teoretická fyzika 1

Další předměty
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / 32
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [11]
1 : |==================..| 90 % [10]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [11]
1 : |==================..| 90 % [10]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [10]
  • Problematice skvěle rozumí a své vědomosti umí předat, vysvětluje pomocí názorných příkladů, zajímavých a vtipných, takže se to doobře zapamatuje, cvičení zábavná. Studenta, který řeší příklad u tabule a neví jak dál, příkladem dobře a srozumetelně provede. Vstřícný a přátelský přístup ke studentům. Stihl probrat víceméně vše podstatné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • "Ukažte mi index, jestli v něm máte zapsanou známku ze zkoušky z mechaniky, já vám tu stránku vytrhnu." Tento cvičící nadevše vyžadoval výkon - zadal úlohu, začal se bavit o jejím využití se studenty a přitom čekal, že vyvolaný bude už na tabuli počítat sám a bez vedení. Má v oblibě kuchařky, což na jednu stranu zjednodušuje výpočet, na druhou stranu to kreativitu omezuje na zavedení dobrých souřadnic. Jeho zhuštěný výklad teorie mi transformace vysvětlil lépe než přednáška a znalost cvik se stala podkladem pro složení zkoušky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Organizovanost, připravenost na cvičení, vtip.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor, snahu nám to co nejsrozumitelněji vysvětlit. Na každou typovou úlohu nám ukázal jasnou kuchařku a pak na ní navázat příklady. Snaží se matematicky složitější místa co nejlidštěji okomentovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Podle mého názoru nejlepší cvičící na celé jaderce. Každé cvičení mělo hlavu a patu, vědělo se, co se dělá. Obzvláště u těžších partií bylo neuvěřitelné jak jednoduše dokázal cvičící téma vysvětlit. Hlavně si ale člověk musí zvyknout na vždy přítomný sarkastický humor :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvěle dokáže teoretickou fyziku podat, kvalitou výkladu předčí i přednášející fyzikálních předmětů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • má skvělý humor, cvičení nejsou nudná, umí látku dobře vysvětlit... určitě jeden z nejlepších cvičících
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Schopnost objasnit problem a dobre ho vysvetlit. Autoritativni pritom pratelsky pristup ke studentum.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pro mě tzv. "bůh fyziky". Jeho cvičení mají perfektní strukturu, nezasekává se, občas dělá věci podle svého, ale ve výsledku se to pak projeví jako nejlepší způsob a stihne toho zdaleka nejvíc ze všech cvičících. Navíc dokáže látku pochopitelně vysvětlit. Přínos jeho cvičení pochopíte asi nejvíc při učení se na zkoušku, když zjistíte, kolik už toho vlastně umíte ze cvičení. K tomu všemu ještě dokáže v pravý moment "střelit" dobrý vtip. Zkrátka na jeho cvičení je radost chodit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Stručně věci vysvětlit, ochotu ke konzultacím, smysl pro humor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [4]
  • Občas nekouká pořád na tabuli a nechá studenta, aby se zamotal, čímž se pak zbytečně ztrácí čas.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ze začátku jsme byli trochu vystrašeni a sympatie se hledala těžko. Když jsem si zvykl, už to bylo fajn :) .
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • obcas trochu zpomalit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas se jelo dost rychle, ale zase se stihlo všechno, což při učení na zkoušku oceníte více.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Cvičení jsou určitě přínosná, student tam uvidí ty nejdůležitější postupy, které se ze začátku zdají být neprůhledné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Klasika - nestíhá se. Víc příkladů by neuškodilo. Ale sám nevím, jak to s takovou dotací zvládnout lépe.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zaverecna latka malych kmitu se nestihne zcela probrat. I kdyz se kmitum venuje podstatna cast predmetu VOAF, pristup v TEFu je ponekud odlisny a prikladu se moc nestihne.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přidal bych více příkladů na Lagrangián
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11] 1.09
1 : |==================..| 90 % [10] 1
2 : |==..................| 9 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==================..| 90 % [10] středně obtížný
4 : |==..................| 9 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký