Novotný Petr Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 31
Procento hodnotících: 32 %
|======..............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |================....| 80 % [8]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |================....| 80 % [8]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Ochotu odpovídat stále znovu na otázky, poskytnout konzultaci, probrat nejasnosti po hodině, ... Dobrou orientaci v látce a ochotu přiznat, že něčemu nerozumí a že mu postup příkladu připadá divný. Velmi lidský přístup.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Cvičeníjsou srozumitelné a zábavné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • znalosti, orientaci v problematice, nevsedni a skevelej humor
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hodný při opravování testů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je to Bůh! Zkoušku bych bez něj nikdy nedal. Vysvětlil nám úplně všechno a dobře. Na přednášce jsme nepochopili nic, s ním ze cvičení všechno. Na místě máte dojem, že tomu vůbec nerozumíte, ale když přijdete domů a nebo když otevřete sešit ze cvik před zkouškou, teprve pak oceníte jak skvělý jsou cvika. Ochotně dává supr konzultace, je vtipný, milý, ochotný, laskavý, ... nedělá z vás blbce před tabulí. Je skvěle připravený na cvičení, evidentně všemu rozumí, ztrácí ochotně čas i s lidma co na to kašlou, ... všechno paráda!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobrá orientace v problematice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Připravenost na cvičení - bylo vidět, že si dává záležet na tom, aby přesně věděl, co nám říká, předem měl všechno propracované a nastudované a že tomu opravdu věnoval mnoho času. Taky smysl pro humor. Výborně vysvětloval, stihlo se probrat skoro všechno a zárověň byla legrace. Škoda, že takto cvičení nepojínají vsíchni cvičící.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • srozumitelný a jasný výklad
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prebral podstatnu cast uciva a prebrane ucivo, vzdy dobre vysvetlil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Byl to výborný cvičící, ale když už mám něco jmenovat, někteří spolužáci berou ironii spíš hůř a doktor Novotný je občas (výjimečně) asi kousavý až moc. I když mně naopak jeho humor velmi vyhovoval.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nemusel by se tolik rozčilovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neni co zlepsovat, bylo to perfektni
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nestihla se procvičit atomová fyzika, na druhou stranu ta je zrovna dost jednoduchá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Být méně nepříjemný na lidi, co jsou u tabule a počítají
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem. Je dokonalý.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • No, chtělo by to promyslet celkovou koncepci předmětu. Ale za předpokladu, že od příštího roku přednáší docent Chadzitaskos, jak se proslýchá, asi vůbec nemá moc smysl předmět komentovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • podle me naprosta nutnost ke slozeni zkousky.... navic velka cast prikladu se tyka reseni komplexnich uloh polozenych na reseni parcialnich diferencialnich rovnic. kdyz clovek pochopi to, tak ho to nejen zacne velice bavit ale taky je to skvelej insight do principu formulace fyziky pomoci prave diferencialnich a parcialnich dif. rovnic
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • hrozná sbírka příkladů, ani náš cvičící někdy nechápal, co se některými zadáními myslí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to ještě jedno cviko každý týden.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • chtělo by jich to více, aby se stihla veškerá látka
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] 1
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==..................| 10 % [1] obtížný
3 : |==================..| 90 % [9] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký