Mojzeš Matej Ing. :: [18BI] Business Intelligence

Další předměty
[18BI] Business Intelligence
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 8 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Vždy po přednášce k dispozici prezentace, což se velmi hodí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Monotónní hlas, ale někdy zajímavé informace. Někdy místy méně srozumitelné, plné cizích zkratek, apod.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Možnost získat bonusové body.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • snaha aby studenti dělali na zápočtu během semestru
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Nedávat tolik úkolů :-).
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo by lepší mít o trochu méně domácích úloh, které by byly méně časově náročné a někdy trochu lépe a jednoznačněji zadané. Velmi dobré bylo vidět postup nebo náčrt předem, ale takto připravené to bylo pouze na prvních dvou nebo třech lekcích. Styl URL+pracujte+odevzdejte je sice pro učitele nejméně časově náročný, nicméně trochu demotivující.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nezadávat tolik práce na doma a na hodině ukázat příklady, které by studenti současně aplikovali...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Super, lidský přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Možnost získání bonusových bodů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přístup ke studentům
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Místy nesrozumitelnost. Důležité či složité informace sděleny během pár vteřin, jednoduché a zřejmé informace rozebírány na desítky minut.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • K získání zápočtu bylo potřeba nasbírat určité body, pokud člověk chodil pravidelně, tak bez problémů získal A. Domácí úkoly však byly celkem časově náročné (jeden úkol zabral i cca 7 hodin).
    Studijní průměr: neuveden
  • Předmět byl v podstatě hlavně o cviření.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zajímavý koncept jak donutit studenty pracovat po celý průběh semestru. Ovšem po dosažení určitého počtu bodů studenti přestali cokoliv dalšího dělat. Poslední úkoly pak téměř nikdo neodevzdal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.00
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.33
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |=======.............| 33 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=======.............| 33 % [1] obtížný
3 : |=============.......| 66 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký