Břeň David RNDr. Ph.D. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 39 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [39]
1 : |================....| 79 % [31]  
2 : |===.................| 15 % [6]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.28

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [39]
1 : |================....| 79 % [31]  
2 : |===.................| 15 % [6]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 2 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.28

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [18]
  • Ačkoliv jsem byl na většině přednášek a snažil se vnímat a zapisovat, začínal jsem v tom mít čím dál tím větší hokej, což nezachránilo ani prostudování skript. Odvození jsem prostě viděl, pochopil a zapomněl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bez přednášek by byla látka jen těžko srozumitelná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je vhodné přednášky navštěvovat, zápis mi při učení se na zkoušku hodně pomohl, spoustu věcí Břeň vysvětluje "lidštěji", než Štoll ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Moc se mi líbily a experimenty v F1 byly taky super.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednásky se určitě vyplatí chodit. I kdyz skripta jsou prakticky stejná jako obsah přednášek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na přednášky je dobré chodit. Břeňův výklad a poznámky z předmětu jsou dobré studijní materiály ke zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejsou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud si student nepřečtě danou kapitolu předem, vzhledem k tempu většinou nemá šanci odnést si více než zápisky slepě opsané z tabule. Ale i ty velice hodí!
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli velmi zaujimave a putave
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly velice dobré, odlišovaly se od látky ze skript, což pomohlo komplexnějšímu pochopení problematiky, ačkoliv to občas vedlo ke zmatkům u studentů
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemně a celkem užitečně strávený čas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně nešlo o ztrátu času.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně se vyplatilo tam dávat pozor a za každou cenu si psát co nejpodrobnější poznámky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Určite sa oplatí navštevovať, už len z dôvodu toho, že v skriptách je pri veľa veciach napísaný len výsledok. Ako sa ku danej rovnici dospelo sa dozviete z prednášok
    Studijní průměr: neuveden
  • určitě se vyplatí tam chodit, všechna odvození jsou udělána mnohem podrobněji než ve skriptech
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyplatí se navštěvovat, ať už kvůli pokusům na MatFyzu, tak kvůli jinému podání některých odvození (stravitelnějšímu než ve skriptech).
    Studijní průměr: neuveden
  • Vyplatí se sedět vepředu, protože vzadu máte větší šanci, že ze zoufalosti nad tím, jak tomu nerozumíte, přestanete psát a usnete.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajimave prednasky, obzvlaste v prostorech UK s fyz. pokusy
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [34]
  • Dobrou orientaci v probírané látce, snaha o názornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Humorný, lidský.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho styl vystupování, spontánnost, schopnost ilustrovat probíranou látku na zajímavých příkladech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jeho tvorbu důkazů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je velmi vstřícný a cokoli rád znova vysvětlí. Je to velký pohodář, snad nikdy sem ho neviděl naštvaného
    Studijní průměr: neuveden
  • Každé odvození bylo provedeno pořádně, od začátku až do konce. Často jednodušším způsobem nebo srozumitelněji než ve skriptech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lidsky pristup, rozumne naroky, srozumitelny vyklad uciva, casto i zabavny ;)
    Studijní průměr: neuveden
  • ľudskosť, dobrý výklad, občasný vtip
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadhled, pochopení pro studenty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nadšení pro předmět a ochotu odpovědět na dotazy a vysvětlit všechny pojmy.
    Studijní průměr: neuveden
  • nadšení s jakým přednášel
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas vtipný projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • odlehčenou formu přednášek, která ale není na úkor obsahu příklady a příběhy z praxe, i zábavné jako třeba tramvaj s rozbitými dveřmi, z které vypadávají cestující, sloužící jako příklad tělesa s proměnou hmotností
    Studijní průměr: neuveden
  • Ochota, způsob podání informací, optimismus.
    Studijní průměr: neuveden
  • Osobitý styl.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podrobné rozepsání každého kroku matematického odvození, což ve skriptech často chybí. Také objasnění věcí, které jsou panu docentu Štollovi patrné z obrázku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáší srozumitelně, dobře vysvětluje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné vystupování, orientaci v tématu, veselé historky. V několika případech mě velmi povzbudila jeho upřímnost ("Já jsem jako student tohle téma taky neměl rád...").
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemný. Snaží se věci vysvětlovat raději častěji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozumí látce, výklad doplňuje zajímavými příklady ze života, přednášky rozhodně nejsou "suché"
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost vysvětlit danou látku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu vysvětlit postup, který je ve skriptech brán jako jasný. Lidský přístup.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelný, zajímavý a zábavný přednes. Snažil se aby všichní všechno pochopili.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stejně jako v matematickém minimu, přehled, znalosti, vtip a obecně zábavnost a přínosnost přednášek
    Studijní průměr: neuveden
  • Sympaťák, zřejmě kliďas. Látku ovládá samozřejmě naprosto bravurně a nebojí se zpestřit výklad krátkou odbočkou nebo vtípkem.
    Studijní průměr: neuveden
  • vtipný a srozumitelnýváklad
    Studijní průměr: neuveden
  • Vtipný a zábavný, velmi příjemný a možná až moc hodný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vždy velmi ochotný vše vysvětlit, záleželo mu na tom, jestli probírané látce studenti rozumí. Velmi zábavné přednášky v jeho podání plné vtipných poznámek.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajímavý výklad, snaha vše vysvětlit tak, aby to každý pochopil. ochotně poskytuje i konzultace
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapal pre vedu, osviezujuce prihody/historky
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápal pro věc, pochopení pro naše nechápání.
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalost problematiky, schopnost mluvit z patra, velmi zajímavý výklad místy prokládaný příhodami z fyziky i ze života
    Studijní průměr: neuveden
  • Způsob přednášení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je hodný a vypisuje spousty termínů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [19]
  • Asi v ničem.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo by vhodné, kdyby se před tím, než se začne odvozovat nějaký vzorec, nejdříve na tabuli napsal nějaký nadpis, aby studenti věděli, co že se to právě bude odvozovat.
    Studijní průměr: neuveden
  • I když se pan doktor snaží občas napsat nějaký nadpis, tak jsem často nevěděla, co právě odvozujeme a jestli jsme už došli ke kýženému výsedku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lepší organizace zápisu na tabuli - více členění a nadpisů by pomohlo větší srozumitelnosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Lepší uspořádání látky. Nepřeskakovat mezi tématy.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by častěji psát nadpisy na tabuli.
    Studijní průměr: neuveden
  • Někdy udělá na tabuli chybu, kterou mu musí publikum opravit. Jinak v pořádku.
    Studijní průměr: neuveden
  • nemám co vytknout
    Studijní průměr: neuveden
  • nemám výtek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nevím.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občasné chyby, které pomáhají k zmatenosti předmětu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pouze občas trochu rychlé úpravy a kroky v odvozování
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející jel hrozně rychle, nestíhal jsem si zapisovat a chápat zároveň.
    Studijní průměr: neuveden
  • sem tam som sa musel silnejšie sústrediť aby som vedel, čo sa práve odvodzuje a o čom sa hovorí
    Studijní průměr: neuveden
  • Struktura přednášek, častější nadpisy a objasnění "teď budeme děla toto, chceme toto, protože toto".
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu lépe uvádět jednotlivá odvození, například říci, z čeho vycházíme, kam se chceme dostat, proč provádíme daný krok. Často pak student totiž zjistí, co se vlastně na tabuli dělo, až na konci přednášky nebo doma nad sešitem. Možná neprovádět odvození celá, ale soustředit se pouze na klíčové části. Méně upravovat výrazy, více vysvětlovat fyziku.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis je srozumitelný, i když se jedná o nesrozumitelné věci.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zpomalit ve "slozitejsich" castech odvozovani a dokazovani(s ohledem na casto novy a pouze zbezne zavedeny mat. aparat)
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápis na tabuli a být méně zmatený.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [39]
1 : |===============.....| 74 % [29] 90%-100%
2 : |=...................| 7 % [3] 75%-90%
3 : |==..................| 10 % [4] 50%-75%
4 : |=...................| 5 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [39] 1.28
1 : |================....| 79 % [31] 1 (výborný)
2 : |===.................| 15 % [6] 2
3 : |....................| 2 % [1] 3
4 : |....................| 2 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5