Hulicius Eduard Doc.Ing. CSc. :: [12NT] Nanotechnologie

Další předměty
[12NT] Nanotechnologie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 20
Procento hodnotících: 30 %
|======..............|
Celkové hodnocení [12]
1 : |=====...............| 25 % [3]  
2 : |============........| 58 % [7]  
3 : |===.................| 16 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.92

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |===.................| 16 % [1]  
2 : |=============.......| 66 % [4]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |===============.....| 75 % [3]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • čtyřhodinové přednášky byly v hloupém večerním čase a navíc v tmavé místnosti s měkkými židlemi, občas jsem měl tedy nutkání dát si dvacet
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Na konci přednášek jsem byl většinou nesoustředěný a ospalý z důvodu jejího dlouhého trvání.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • má co předat dále ohromné množství zkušeností i znalostí zaměření na praxi
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • studijní materiály se zde dohledávaly obtížněji (poskytnuté rozhodně nestačily a zápisky z hodin bylo někdy kvůli rychlosti probírání těžší pořizovat)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Bylo by hezké, kdyby se ty prezentace nějak utřídily
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Prezentace Zápisky Internet - jednotlivá témata, metody jsou podrobněji popsána především v cizojazyčných zdrojích
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • promítaná prezentace, vlastní poznámky jsem ani moc nepoužíval, protože za moc nestály
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • prezentace
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Náročná zkouška skládající se ze 2 částí (u Ing. Novotného i Prof. Hulicia), trvala velice dlouho (v poměru k pouhým 2 kreditům až extrémně dlouho) Pro lepší známku bylo třeba hlubší pochopení a schopnost vysvětlení veškerých důležitostí. Zkouška byla hodnocena objektivně, téměř nikdo neodcházel s pocitem křivdy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Neni to těžký, ale nepodceňte to
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • zapálenost se kterou přednáší a vůbec se dá říct, že profesor pěkně povídá a hezky se poslouchá ... to platí i o druhém přednášejícím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Profesionalitu, velmi osobní přístup...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • hlavně by to chtělo nějaké normální studijní materiály, ta hromada promítaných slidů je plná nepopsaných obrázků, spousta slidů se opakuje a navíc obsahují mnoho naprosto zbytečných informací (rozpočet Aixtron atd.)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Více vysvětlovat základní principy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |============........| 60 % [3] nevyjádřeno
2 : |========............| 40 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 2.25
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |===============.....| 75 % [3] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 2.00
1 : |===.................| 16 % [1] 1
2 : |=============.......| 66 % [4] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |===.................| 16 % [1] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [3] středně obtížný
4 : |=======.............| 33 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký