Borovička Adam Ing. :: [18MOPR] Modelování produkčních systémů v ekonomice

Další předměty
[18MOPR] Modelování produkčních systémů v ekonomice
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |====................| 20 % [1]  
3 : |====................| 20 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Nebyly špatné
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byli přínosné, neboť látka se z nich dala pochopit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • Hezká sada vlastních osvědčených příkladů
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příklady přesně osvětlí na jednodých příkladech vykládanou látku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Možná místo toho aby počítal sám, tak zvát jako profesor Fiala žáky k tabuli, aby příklady počítali oni. Určitě by tak lépe pochopili princip daných příkladů.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Skripta+zápisky, u jedné metody jsem pro jistotu využil i www zdroj
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Především vlastní poznámky, kde jsem si nebyl jistý, tak skripta profesora Fialy.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Průběh a náročnost ok
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoužka není náročná. Stačí jen si strukturovaně připravit výklad k možným otázkám.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Přístup, většina látky hezky vysvětlena.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Tématu rozumí, struktura přednášek je dobrá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Zbytečně moc se snaží kopírovat skripta pana prof. Fialy. Některé části by bylo možné vynechat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášet s větší jistotou. Přednes občas může na studenty působit, že si není látkou jistý a nerozumí ji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Doporučuji navštěvovat, protože ze skript se občas některé postupy špatně chápou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |==========..........| 50 % [1] velmi lehký