Fabian David Ing. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18PRC1] Programování v C++ 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / N/A
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |====================| 100 % [10]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [9]
  • Dobrý výklad látky, kvalitní web. stránky ke cvičení, dá se učit i z těch.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Dobře tomu rozumí, umí vykládat. Prostě dobře cvičí, no...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je skvělý, naučí vás všechno co potřebujete. Konečně ucelený přehled programování.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přehlednost výkladu, řád, domácí úkoly, které mi mnohdy připadají přínosnější než samotná práce ve škole, letos i přijatelná obtížnost zápočťáku, oceňuji, že se v něm zužitkovali dílčí úkoly z hodin, celé to tak bylo jednodušší a bylo snazší se v tom zorientovat než v loňském roce
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skutečně mě dokopal naučit se programovat a rozumět tomu. Jeho výklad je lidský, na svých stránkách má k výkladu ucelené vynikající poznámky. Z každého cvičení byl úkol a pokud máte i praktika, pak jste silně na štíru s časem. Dělat úkoly se vyplatí, poněvadž pak máte ,,lehčí" zápočtový program.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vždy dostatečně zopakoval teoretický základ, vše dobře vysvětlil. Zadával nám domácí úkoly, které přiměli člověka zopakovat si a dostatečně procvičit právě probranou látku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborně vysvětluje, zadává úkoly, donutí člověka si to pořádně procvičit. Perfektně tomu rozumí, přesně a rychle poradí. Není co vytknout, byla škoda, že nás bylo tolik.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Je vidět, že cvičící problematice velmi dobře rozumí. Vysvětluje velmi jednoduše, pochopitelně a srozumitelně. Neumím si představit, že by Céčko mohl někdo učit lépe. Cvičení má dopředu připravená a promyšlená a je to vidět - nebyl problém s tím, že se něco nestíhá, nebo tak a dávalo to smysl. Podobně jako doktorka Balková je jako člověk příjemný a milý, nicméně na nárocích nepoleví. Byla třeba minimální docházka, která podle počtu absencí rozhodla o variantě zápočtového programu a na každou hodinu byl domácí úkol. Cvičení tedy výborná, naučí dopodrobna, ale flákat se opravdu nejde.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zpětně si uvědomuji, že cvičení bylo skvělé...opravdu jsem se mnoho naučil ...i když se to nemusí zdát, je vstřícný
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Je těžce demotivující, když pravidelně a svědomitě vypracováváte domácí úkoly a potom co tři vaši kolegové odevzdají opsaný domácí úkol, kterému vůbec nerozumí cvičící zareaguje slovy "dobře ale na zápočťáku už to nedělejte". Ještě vám potom vynadá, že to neděláte efektivně (tak jako kolegové co to odněkud zkopírovali).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Možná ubrat nějaký ten úkol a zadání zápočtového programu sepsat uceleněji, strukturovat ho (jak bude vypadat vstup, výstup,...) a ubrat kecičky kolem.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zveřejnit zadání zápočťáku dřív nebo stanovit datum odevzdání až po zkouškovém. Zkouškové období je na zkoušky, ne na psaní zápočtových programů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V ničem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebýt tolik pyšný na své cvičení...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [5]
  • Cviko je supr. Takhle má přesně probíhat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jediný problém tohoto cvičení byl příliš velký počet studentů na našem termínu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nelíbí se mi, nejednotnost zápočtových programů. S Ing. Fabiánem jsme měli pevně dané zadání a striktní deadline odevzdání. Jiné kruhy si měly zadání vybrat samy a nechat schválit a neměli pevně daný termín odevzdání. Některé kruhy měli zápočet za docházku...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Rozhodně by neměly být skupiny tak velké! Efektivní cvičení se prostě nedá udělat s 35 lidmi ve třídě. Cvičící by měl mít možnost obejít třídu a podívat se ke každému, na čem zrovna pracuje a jak mu to jde. Ale i kdyby u každého strávil minutu, zabije tím půl hodiny.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Různí cvičící měli různé nároky pro získání zápočtu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.00
1 : |====================| 100 % [10] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |============........| 60 % [6] obtížný
3 : |========............| 40 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký