Žabka Vítězslav Ing. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18PRC1] Programování v C++ 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Příjemná atmosféra na cvičeních, napřed vysvětlí základní princip a pak nechá studenty zpracovat nějakou jednodušší úlohu, kde vysvětlenou látku využijí, takže si problém sami "osahají" a lépe zapamatují, při tom mezi studenty prochází a je ochotný jim pomoci, pokud mají nějaké potíže. Oceňuju dobrovolné domácí úkoly - často to byly docela "oříšky", ale i když to student nevyřeší, často si z toho aspoň něco odnese.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poutavý výklad, zajímavá a dobře promyšlená cvičení, přátelský přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Znalosti, ochota věci vysvětlit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Studentům, kteří jsou zběhlejší v pascalu, ale jiný jazyk neznají, by mohlo pomoci zdůraznit některé zásadní rozdíly mezi pascalem a C, které nejsou úplně intuitivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [1] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký