Votrubová Jana MUDr. CSc. :: [16KPR] Klinická propedeutika

Další předměty
[16KPR] Klinická propedeutika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 19 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 10 %
|==..................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====................| 20 % [1]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |========............| 40 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Rozhodně dobrý úvod do radiodiagnostiky, zajímavé byly diskuze o diagnóze nad snímky. Zkouška byla čistě písemná, a velmi jednoduchá.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Prezentace, které nám poskytla paní doktorka a moje zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška=test, ve kterém kroužkujete správné odpovědi.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Paní doktorka měla v zásobě spoustu příkladů z praxe, což není nikdy na škodu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Obrovský rozhled v oboru, schopnost udržet klid v učebně, poutavý přednes, zajímavé rozhovory po přednášce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Podle mého by se za ten půlrok dalo probrat mnohem více látky. Paní doktorka spoustu věcí podle mě až moc opakovala a vracela se už k dříve probrané látce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Občas mi připadalo, že s námi přednášející jedná jako s žáky základní školy - opravdu to není příjemné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 2.50
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |==========..........| 50 % [1] velmi lehký