Karásek Dalibor Ing. :: [01LAP] Lineární algebra plus

Další předměty
[01LAP] Lineární algebra plus
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 10 / 24
Procento hodnotících: 41 %
|========............|
Celkové hodnocení [10]
1 : |======..............| 30 % [3]  
2 : |============........| 60 % [6]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |======..............| 30 % [3]  
2 : |============........| 60 % [6]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [7]
  • Snaha vše vysvětlit, stěrka na tabuli byla prostě super :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost vysvětlit věci opravdu jednoduše a kompaktně, ochota, osobní přístup, domácí úkoly za body, smysl pro humor, příjemná atmosféra na cvičeních.
    Studijní průměr: neuveden
  • - srouzumitelnost výkladu, snaha studentům s probíranou látkou pomoci - zadávání bonusových úkolů (ne, že bych nějaký dělal :D ) - nezapomenutelný a jedinečný styl mazání tabule :D
    Studijní průměr: neuveden
  • Propočítal s námi mnoho různorodých příkladů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snazil se vse pekne vysvetlit, a vychytavka ze sterkou usnadnuje velice cteni z tabule
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapal pre linearnu algebru, stierku, pristup k studentom
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu a ochotu vysvětlit, znalosti, laskavost a pochopení pro studenty.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [7]
  • Občas je až moc chaotický.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenechat pomalejší studenty u tabule zdržovat ostatní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Písmo bylo strašlivé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mozna potrenovat trochu tezsi priklady, jelikoz u zkousky byli obtiznosti priklady ktere jsme zdaleka neprocvicili
    Studijní průměr: neuveden
  • v kresleni
    Studijní průměr: neuveden
  • Při řešení obtížnějších zdlouhavých příkladů občas zavládl zmatek.
    Studijní průměr: neuveden
  • Více přípravy na hodiny.
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Přišlo mi, že se nestihlo probrat úplně všechno dostatečně ke zkouškové písemce, zejména projektory a konvexní množiny.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na cvičeních se řeší úlohy mnohem jednoduší, než jsou v písemce. Bylo by dobré věnovat trochu času (např. ke konci semestru) písemkovým příkladům.
    Studijní průměr: neuveden
  • Účastníků bylo tolik, že šance dostat se k tabuli byla velmi malá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvicenia su idealne
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.80
1 : |======..............| 30 % [3] 1
2 : |============........| 60 % [6] 2
3 : |==..................| 10 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [2] obtížný
3 : |============........| 60 % [6] středně obtížný
4 : |====................| 20 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký