Hoskovec Antonín Ing. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02MECH] Mechanika
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 8 / 34
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |===============.....| 75 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |===============.....| 75 % [6]  
2 : |=====...............| 25 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [8]
  • Byl možná až moc hodný :) A vždy nadšený do čehokoliv a toto nadšení předával dále. Skvělá byla také možnost vybírat si příklady, které budeme počítat, skrze anketu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na hodinu byl připravený, látce rozuměl, vstřícný, milý, žádný stres
    Studijní průměr: neuveden
  • Pochopení pro studenty, žádné tlaky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snažil se aby všichní všechno pochopili, někdy až moc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelný výklad a snahu najít a ukázat co nejhezčí a nejsrozumitelnější řešení. Ochotu zamyslet se nad myšlenkami druhých a především obrovské nadšení.
    Studijní průměr: neuveden
  • úsměv a ochota
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapálenost, a entuziasmus.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zatím nejlepší cvičící, jakého jsem na FJFI potkala. Vždy na hodiny pečlivě připravený, v tématu se nejen dobře orientuje, ale dokáže myšlenky i předat. Možnost vyjádřit se v anketě, které příklady z kapitoly bychom chtěli přednostně spočítat, považuji za skvělý nápad. Díky rychlému tempu se stihla spočítat naprostá většina toho, co se objevilo u zkoušky (nebýt pana inženýra, měla bych s jejím složením mnohem větší problémy - často se mi i stávalo, že jsem na cvičení pochopila něco, co mi bylo na přednášce nejasné). Většinu příkladů počítali studenti, když byl příklad zvláště obtížný nebo zbývalo málo času, počítal cvičící, což považuji za nejlepší. Zároveň je pan inženýr úžasně lidský a ke studentům velmi milý - člověk se nemusí bát zeptat. Také velice oceňuji, že se student nemusel bát jít k tabuli - i když zrovna nevěděl, pan inženýr ho před ostatními studenty neponižoval, naopak rád počítající studenty chválil, což mi připadá jako mnohem lepší způsob motivace. Zápočtové testy byly přiměřeně obtížné.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Měl by občas řešit příklady pomaleji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mohl by psát trochu čitelněji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas až moc mírný.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přijde mi, že když někdo byl u tabule, tak to on tak nějak počítal "za něj". Když jsem si já sedla na místo, tak jsem většinou neměla sebemenší páru o tom, co a JAK jsem právě na tu tabuli porodila
    Studijní průměr: neuveden
  • Více zrychlit u kinematiky a více se věnovat ostatním častem
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Hodilo by se více cvičení, takto jsou přednášky v přesile a látka se stíhá jen tak tak rychle projet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Podle mě je jedno cvičení týdne málo, kor když se dvě cvičení zabijí zápočtovou písemkou. Na cvičeních se moc času věnuje kinematice a zbytek se prolítne moc rychle. Chtělo by to lépe rozložit probíranou látku, například mechanice kontinua jsme se věnovali cca 60 minut.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro zápočet je nutné mít celkem 4 body ze dvou písemek po čtyřech bodech. Příklady jsou povětšinou drobné alterace těch ze skript, příprava na ně je nutná.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápočet dostal každý, kdo ze dvou čtyřbodových testů vytěžil 4 body.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [6] 1
2 : |=====...............| 25 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |==..................| 12 % [1] obtížný
3 : |============........| 62 % [5] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký