Beneš Michal prof.Dr.Ing. :: [01VAMB] Variační metody B

Další předměty
[01GTDR] Geometrická teorie diferenciálních rovnic
[01MMNS] Matematické modelování nelineárních systémů
[01VAM] Variační metody
[01VAMB] Variační metody B
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 5 / 13
Procento hodnotících: 38 %
|========............|
Celkové hodnocení [9]
1 : |=============.......| 66 % [6]  
2 : |=======.............| 33 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |===============.....| 75 % [3]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Přednášky na nejvyšší matematické úrovni.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jedna z mála rein mathematisch přednášek, kdy jsem měl dojem, že rozumím ihned během ní o čem daná látka je.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [3]
  • Poměrně dobře vysvětleny příklady
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Viz přednáška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ukončení kz - kz je férový a je zde dostatek času. Zkoušející mě překvapil, že přes mou chaotičnost mě ihned nevyrazil a snažil se mě navést správným směrem, což se mu na třetí pokus povedlo. Odnesený pocit, že jsem to vymyslel je velmi uspokojující.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • Viz přednáška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic takového nevím
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Číslování vztahů, vět. Barevné odlišení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Preciznost a připravenost dělá divy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Preciznost přípravy přednášek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Strukturovaný a přehledný výklad látky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Jeden z příkladů (nosník s možností naklápění vedoucí na řešení kvadratického funkcionálu) se úplně neshodoval s postupem, který byl prezentován rok předtím.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Ocenil bych více příkladů, které byly zlatým hřebem programu. Nicméně chápu, že by to bylo za cenu teorie, což už v tak nabyté přednášce asi nebude možné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • O pár procent zpomalit, zařazovat menší pauzy aby studenti stihli zapisovat poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Očas některé důležité přidružené komentáře jen zazní. Bylo by dobré je buď dodat na tabuli, nebo raději opakovat nadvakrát.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení a přednášky se hezky prolínaly
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Viz přednáška.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |====================| 100 % [4] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.25
1 : |===============.....| 75 % [3] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.40
1 : |============........| 60 % [3] 1
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [1] obtížný
3 : |================....| 80 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký