Haušild Petr Doc.Dr.Ing. :: [14NMA] Nauka o materiálu

Další předměty
[14NMA] Nauka o materiálu
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 8 / 43
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [16]
1 : |==..................| 12 % [2]  
2 : |=========...........| 43 % [7]  
3 : |=======.............| 37 % [6]  
4 : |=...................| 6 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.38

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [8]
1 : |==..................| 12 % [1]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |=======.............| 37 % [3]  
4 : |==..................| 12 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [8]
1 : |==..................| 12 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [4]  
3 : |=======.............| 37 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • děsná nuda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vlivem únavy z náročného dne a nepříliš poutavého výkladu ze strany přednášejícího jsem si z přednášek téměř nic neodnesl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rád bych řekl, že navštěvování přednášek mi bylo k budoucímu prospěchu, ale nebylo. Tříhodinovka týdně je pro studenta moc dlouhá doba a jako student, který má minimální znalosti o materiálech bylo skoro nemožné udržet celou dobu 100% soustředění a snažit si poznamenávat nějaké zápisky, ke konci hodiny stejně lidi jen seděli a obkreslovali diagramy z tabule o kterých ani nevěděli, co znamenali. Po pár týdnech chození stejně usoudíte, že je lepší se místo toho připravovat na ostatní hodiny a na přednášky přestanete chodit úplně (což je škoda, jelikož věřím, že se mi tento předmět bude velice hodit k budoucímu studiu).
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Na přednášky moc nemělo cenu chodit. Co člověk potřeboval se mohl lehce naučit ze zápisků od aktivnějších kolegů.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • neslibovat cvičení, když stejně nehodlá žádné udělat
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Zaměření na příklady z praxe (postup při výrobě průzračného ledu si budu pamatovat do konce života :) )
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kdykoliv byl pan docent z hloubi místnosti tázán, uměl odpovědět více než uspokojivě. Je vidět, že tomu rozumí. Dále se mi líbilo, že po třídě nechal pan přednášející kolovat zajímavé ukázky vztahující se k tématu, jako zpestření hodiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • ukázky vybraných předmětů na každé přednášce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nevím, na přednáškách jsem nebyl, ale působil sympaticky, tak jsem mu dal jedničku.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [4]
  • Občas jsem se přistihl, že úplně nerozumím téměř chaotickému výkladu na tabuli (důvodem byla zejména rychlost výkladu). Dle mého by bylo lepší věnovat více času vysvětlování důležitějších pojmů (fázové diagramy, krystalické mřížky atp.).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • přednášet trochu zábavněji, člověk rychle ztratí pozornost
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zápisky na tabuly nebyly příliš čitelné, v grafech se čto nedalo příliš vyznat.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přednášející by mohl zapracovat na poutavějším projevu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Žádné cvičení nikdy nebylo a nebude
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [8]
1 : |=====...............| 25 % [2] 90%-100%
2 : |==..................| 12 % [1] 75%-90%
3 : |==..................| 12 % [1] 50%-75%
4 : |=======.............| 37 % [3] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [8] 2.25
1 : |==..................| 12 % [1] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [4] 2
3 : |=======.............| 37 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [8] 2.50
1 : |==..................| 12 % [1] 1
2 : |=======.............| 37 % [3] 2
3 : |=======.............| 37 % [3] 3
4 : |==..................| 12 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [8]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [4] středně obtížný
4 : |=======.............| 37 % [3] lehký
5 : |==..................| 12 % [1] velmi lehký