Kůs Václav Ing. Ph.D. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 16
Procento hodnotících: 43 %
|=========...........|
Celkové hodnocení [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |========............| 42 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |========............| 42 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Cvičící velmi dobře vysvětloval látku a řešení probíraných příkladů.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Naprosto perfektní schopnost vysvětlovat. (Jen ji moc nevyužívá.) A přátelský přístup ke studentům.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Co se stihne probrat je probráno dobře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • dobrý smysl pro humor, hezky odlehčené hodiny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Humor.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pohodová atmosféra na cvičení.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [6]
  • Měl by, sakra, cvičit. A ne planě plkat. Když už si neváží vlastního času, mohl by si vážit času těch, které cvičí. Nejvíc mi vadí to, že by to byl výborný cvičící, kdyby na cvičení dělal příklady a ne vedl hloupé řeči a pronášel podivné vtipy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příliš mnoho času cvičící strávil vyprávěním nepříliš sofistikovaných vtipů, u kterých jsme se sice smáli, ale raději bychom čas věnovali cvičení matematické analýzy.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Chtělo by to více počítat a méně povídat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Místo cca 50 minut / 1 cvičení povídání o holkách, sportování, Šumavě, počasí, původu křestných jmen a příjmeních atd. atd. by stačilo tomuto tématu věnovat třeba jen 25 minut a získaný čas navíc vyplnit řešením příkladů "navíc".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná jet trošku rychleji.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Často se až přiliš vzdálil od matematické analýzy, diskutovat o ženských právech apod by stačilo jen občas.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Připadá mi úplně absurdní cvičit konvergenci integrálů v době, kdy se probírá stejnoměrná konvergence, tu pak cvičit v době, kdy se probírají Fourierovy řady, ... Lepší je cvičit vždycky to, co se probírá. Pak se člověk alespoň lépe chytá na přednáškách. Integrály bych ze druháku vyškrtl, stejně se moc neliší od konvergencí řad z druhého semestru.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pomůže hodně ke zkouškové písemce.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 2.14
1 : |======..............| 28 % [2] 1
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |========............| 42 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |========............| 42 % [3] lehký
5 : |===========.........| 57 % [4] velmi lehký