Mareš Jan Doc.RNDr. CSc. :: [01VYML] Vyčíslitelnost a matematická logika

Další předměty
[01ALG] Algebra
[01VYML] Vyčíslitelnost a matematická logika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 6 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • o čem je řeč jsem pochopil až při učení na zkoušku, předmět mě nenadchl
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • skripta, je tam vše
    Studijní průměr: neuveden
  • Obě skripta
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • standardní
    Studijní průměr: neuveden
  • Klasický průběh zkoušky u doc. Mareše.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • uspořádanost
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • narazit na aktuální dění v oblasti (která je v matematice relativně nová), ubrat rozebírání zbytečných detailů
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký