Pelantová Edita prof.Ing. CSc. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01MA1] Matematická analýza 1
[01SSM1] Seminář současné matematiky 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 14
Procento hodnotících: 50 %
|==========..........|
Celkové hodnocení [11]
1 : |================....| 81 % [9]  
2 : |==..................| 9 % [1]  
3 : |==..................| 9 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.27

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |====================| 100 % [4]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |==============......| 71 % [5]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |===.................| 14 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.43

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Byly moc brzo ráno.
    Studijní průměr: neuveden
  • Na začátku přednášky vždy mohou studenti ukázat řešení úkolu z minulé hodiny (většinou nějaký poměrně těžký důkaz) a paní profesorka jim opraví chyby a případně poradí lepší cestu k řešení. Tato část hodiny mně vždy bavila nejvíc (a asi jsem se tím i ejvíce naučil). Ve druhé části přednášky je přednášena teorie. Jedná se o poměrně náročnou látku, která je ale v podání paní profesorky docela snadno pochopitelná.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • nebyla cvičení
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Naprostá přesnost a dokonalé znalosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • skvělou orientaci v probírané látce
    Studijní průměr: neuveden
  • Toho je opravdu hodně: Paní profesorka výborně vysvětluje látku, je schopná téměř okamžitě najít protipříklad k chybnému tvrzení studenta a v probírané látce se skvěle orientuje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prof. Pelantová je jedním z nejlepších pedagogů na škole, takže není moc co bych doplnil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Nic mě nenapadá.
    Studijní průměr: neuveden
  • Těžko říct.
    Studijní průměr: neuveden
  • U některých důkazů byly lidé u tabule trápeni moc dlouho. Měli se prostě posadit s tím, ať si to udělají do příště. Takhle totiž nebylo hodiny, kdy bychom alespoň o kousek nepřetáhli a to jsme stejně nestíhali...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 90%-100%
2 : |===.................| 14 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.43
1 : |==============......| 71 % [5] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |===.................| 14 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.00
1 : |====================| 100 % [4] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký