Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18OOP] Objektově orientované programování

Další předměty
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
[18SDI1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 23 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |=======.............| 33 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [2]  
4 : |=======.............| 33 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=======.............| 33 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.67

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Předmět má formu senimářů, na kterém vždy dvojice předvede nějaké dopředu zvolené téma, přednášejícího tedy nemá moc smysl hodnotit, vžadována rozumná účast
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náplň tohoto předmětu se mi nezdá být příliš dobrá. Bylo by určitě praktičtější se věnovat základům OOP (které alespoň část studentů nezná, neučí se je v žádném předchozím povinném předmětu) spíš než odbornějším kapitolám, které se mi zdály být užitečné spíš jen pro zkušenější programátory. Nevím, proč by výuka předmětu s názvem "Objektově orientované programování" měla předem počítat s tím, že studenti už objektově programovat umí. Výuka navíc probíhala pouze ve formě prezentací tvořených studenty - bylo by přitom jistě mnohem efektivnější, kdyby větší část látky odpřednášel pedagog, protože látku podrobně zná. Také by se mi zdálo lepší na hodinách i programovat, a ne jen poslouchat teorii.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Podle mě pan docent až příliš zasahoval do výkladu, je samozřejmě pokud téma doplní o svoji vlastní zkušenost a pohled, ale kdyby se to třeba odehrálo až po celém referátu nebo nějakém logickém celku bylo by to podle mého názoru mnohem lepší, opravovat formality jako každý překlep, jak prezentovat a podobně v našem věku nemá moc smysl, víme, že se to nedelá, ale občas se to stane... Shrnutí na závěr, že tam byly chyby apod. mi připadá jako dostatečná zpětná vazba a zbytečně to neruší přednášku a neznervózňuje přednášejícího
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |=============.......| 66 % [2] 75%-90%
3 : |=======.............| 33 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 2.67
1 : |=======.............| 33 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 2.67
1 : |=======.............| 33 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=======.............| 33 % [1] 3
4 : |=======.............| 33 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký