Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18PRC1] Programování v C++ 1

Další předměty
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
[18SDI1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 15 / 44
Procento hodnotících: 34 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [15]
1 : |=======.............| 33 % [5]  
2 : |=========...........| 46 % [7]  
3 : |====................| 20 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.87

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [15]
1 : |=======.............| 33 % [5]  
2 : |=========...........| 46 % [7]  
3 : |====................| 20 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.87

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [4]
  • Byl jsem asi na třech přednáškách, ale nebál bych se všechny přednášky označit za zbytečné. Myslím si, že přednášet o tom, k čemu je jaký příkaz a jak se používá nemá cenu, jestliže si to člověk hned nevyzkouší. Na cvičeních je to pak stejně potřeba zopakovat, protože z přednášky si to člověk dostatečně nezapamatuje. Pokud se na přednáškách dělá hlubší teoretický výklad, který nelze za současné situace probrat na cvičení, pak bych posílil hodinovou dotaci cvičení tuto teorii přednesl na cvičení. Samotné přednášky jsou však ztrátou drahocenného času a myslím, že nejsou potřeba, stejný názor mám i na podobné předměty jako PIN nebo ZPRO (ne však např. ZALG).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Byl jsem na jedné, na té první. Na cvičení jsem se pak dozvěděl, že budeme probírat čisté C, takže přednášky o jazyce C++ by mi v tom dělaly spíš zmatek. Tak jsem na ně nechodil.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • kdyby alespon nebyly tak brzo rano
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • V 7:30 rano nemaji prednasky smysl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Opravdu tomu rozumí.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • ze prednasel i kdyz na prednasky temer nikdo nechodil, a ti co chodili byli vzhledem k skorym rannim hodinam vetsinou dost mimo
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Že zvládá vstávat na 7:30, já to nikdy nedokázal.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nevím, přednášky jsem nenavštěvoval
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Měl by podniknout něco pro to, aby byli studenti motivování na jeho přednášky chodit. Když tvoří jen zbytečný přívěsek cvičení...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zapis na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |=...................| 6 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |===============.....| 73 % [11] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [15] 1.87
1 : |=======.............| 33 % [5] 1 (výborný)
2 : |=========...........| 46 % [7] 2
3 : |====................| 20 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5