Virius Miroslav Doc.Ing. CSc. :: [18ZPRO] Základy programování

Další předměty
[18MOCA] Metoda Monte Carlo
[18OOP] Objektově orientované programování
[18NET] Programování pro .NET
[18PRC1] Programování v C++ 1
[18PJ] Programování v JAVĚ
[18PVS] Průmyslový vývoj softwaru
[18SDI1] Seminář k diplomové práci 1
[18VUSE1] Výzkumný úkol 1
[18VUSE2] Výzkumný úkol 2
[18ZPRO] Základy programování
Role učitele
Přednášející
Počet hodnotících: 31 / 168
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [31]
1 : |========............| 41 % [13]  
2 : |===.................| 16 % [5]  
3 : |======..............| 32 % [10]  
4 : |==..................| 9 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.10

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [31]
1 : |========............| 41 % [13]  
2 : |===.................| 16 % [5]  
3 : |======..............| 32 % [10]  
4 : |==..................| 9 % [3]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.10

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [15]
  • Bohužel přednášky ze ZPRO byly tak nudné, že počet studentů, kteří tam chodili klesal každý týden o polovinu, až se ustálil na 20 lidech. Asi je to dáno nudnou tématikou
    Studijní průměr: neuveden
  • Bohužel se nevyplatí navštěvovat, protože vše se na cvičeních probírá znovu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byla jsem jen na první přednášce, nijak zvlášť mě neoslovila. Podle mě by bylo přínosnější, kdyby místo přednášky bylo ještě jedno cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byli dobré.
    Studijní průměr: neuveden
  • Byl jsem na jedné. Byla to nuda biblických rozměrů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Bylo velmi smutné, že nás tam chodilo opravdu jen pár. Přitom se pan docent velmi snažil a jeho přednášky byly srozumitelné a kvalitní.
    Studijní průměr: neuveden
  • Cvičící vše "potřebné" pro cvičení vysvětlili, takže nebylo potřeba pro získání zápočtu navštěvovat přednášky.
    Studijní průměr: neuveden
  • Horší obraz a dlouhé nepodstatné části vedou k malému zámju posluchačů. Kdyby se neřešily konkrétní drobnosti a spíše by se mluvilo v obecnějším měřítku, tak by to bylo mnohem zajímavější.
    Studijní průměr: neuveden
  • Každá přednáška byla doplněna o ukázky kódů, takže jsme hned viděli, k čemu je daná věc dobrá a jak vlastně funguje.
    Studijní průměr: neuveden
  • Když se člověk ztratí, je ztracený. Plno věcí se stejně opakuje na cvičeních.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud nemáte s sebou notebook, jste ztraceni
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly bohužel opravdu nezáživné.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly velmi zajímavé (pokud člověka zajímá programování a počítače a zároveň moc programovat neumí), bylo na nich znát, že pan docent je skutečný odborník, zároveň byly pochopitelné. Zápočet se ale dal bez problémů zvládnout i bez jejich navštěvování, takže na konci semestru, když jsem se učila na zápočtové testy a nebylo času nazbyt, jsem (i když s trochu těžkým srdcem) vypustila právě dvě nebo tři přednášky ze ZPRO.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přendášky srozumitelné, výhodou byl počítač, kde jste hned mohli vyzkoušet co se probíralo.
    Studijní průměr: neuveden
  • zajimave prednasky
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [16]
  • Byl jsem na dvouch nebo třech přednáškách, docent Virius přednášel velice srozumitelně a jasně
    Studijní průměr: neuveden
  • Má dobrá přirovnání při vysvětlování pojmů.
    Studijní průměr: neuveden
  • mluvi nahlas, dobre vysvetluje
    Studijní průměr: neuveden
  • Mluví nahlas, vše ukazuje na příkladech.
    Studijní průměr: neuveden
  • Oceňuji ukázky toho jak se zpracovává kód. Do té doby jsem o tom nepřemýšlel. Stejně tak některé informace o tom jak pracuje počítač. Zajímavé.
    Studijní průměr: neuveden
  • Odbornost
    Studijní průměr: neuveden
  • Profesionál ve svém oboru
    Studijní průměr: neuveden
  • Přehled, chytrost a hlavně lidskost a blízkost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Psaní prográmků rovnou v posluchárně "live", což ale někdy může být i nevýhoda.
    Studijní průměr: neuveden
  • Schopnost snadného pochopení problému.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snaží se vytvětli látku tak, aby ji pochopil i ten, kdo si s počítači moc nerozumí. Má silný hlas.
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelně vyložená látka
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelnost a přehlednost v přenášené látce
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice oceňuji jeho ohromné znalosti... A ještě víc oceňuji, že i přesto je schopen přednášet lidem, co o tématu prakticky nic nevědí, takovým způsobem, že to pochopí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velký přehled v oboru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Všestranný přehled v IT.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
  • Monotonny hlas
    Studijní průměr: neuveden
  • nic
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas nudný projev.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prezentace jsou pouštěny s velmi malým písmem. Navíc dívat se, jak někdo tvoří program je velmi těžké na udržení pozornosti - neškodil by obecnější základ namísto "společně psaných zdrojových kódů".
    Studijní průměr: neuveden
  • Rozhodně by to chtělo udělat přednášky zajímavější a přimět studenty trochu se podílet na tom, co se zrovna probírá, trochu to oživit. ZPRO jako takové mě bavilo, ale přednášky ne.
    Studijní průměr: neuveden
  • vsechno v poradku
    Studijní průměr: neuveden
  • vše je dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • V vzorových programech byly chyby, že to ani kompilátor nezkompiloval. Nevím, zda přednášky z programování mají smysl, možná by bylo lepší místo přednášek mít ještě jedno cvičení.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkusit dělat více věcí, co se pak nebudou znovu opakovat na cvičeních. Třeba by to přitáhlo více zájemců.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [31]
1 : |==..................| 9 % [3] 90%-100%
2 : |====................| 22 % [7] 75%-90%
3 : |=...................| 6 % [2] 50%-75%
4 : |===========.........| 54 % [17] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [31] 2.10
1 : |========............| 41 % [13] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [5] 2
3 : |======..............| 32 % [10] 3
4 : |==..................| 9 % [3] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5