Havránková Eva RNDr. :: [02MECH] Mechanika

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 11 / 31
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [11]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=====...............| 27 % [3]  
4 : |=============.......| 63 % [7]  
5 : |==..................| 9 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 3.82

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [11]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |=====...............| 27 % [3]  
4 : |=============.......| 63 % [7]  
5 : |==..................| 9 % [1]  
medián: 4.00 průměr hodnocení: 3.82

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [6]
  • Bohužel nic, v mechanice se tento rok moc nepodařilo.
    Studijní průměr: neuveden
  • Mila starsi pani s velkym zapalem pro fyziku, kladouci duraz na D.U.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občasný humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pristup k ludom
    Studijní průměr: neuveden
  • snahu rozebrat problémy dopodrobna
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice přátelská a milá paní, opravdu skvělý člověk. Oceňuji, že neustálě zadávala domácí úkoly, takže si člověk něco procvičil doma.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [10]
  • Bohuzel, pro priste bych se p. Havrankove snazil vyhnout, z 5 kapitol mechniky jsme stihli procvicit zbezne 2, casto se v prikladech ztraci nebo se dlouze rozmysli, 45 min na jednoduchy priklad u tabule neni vyjimkou
    Studijní průměr: neuveden
  • Dělat příklady ke zkoušce. Neopakovat se. Zrychlit výuku, nechtít ty zbytečné a zdlouhavé úkoly.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jít do důchodu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přestat dělat všechno tak pomalu, pak by se za hodinu možná stihlo i víc, než jenom napsat zadání příkladu na tabuli. Nebo odejít do důchodu. Tím by se všechny problémy vyřešily.
    Studijní průměr: neuveden
  • Rychlost výkladu, spočítat více příkladu na cvičeních, nedávat zbytečné úkoly . . .
    Studijní průměr: neuveden
  • stihnout více příkladů
    Studijní průměr: neuveden
  • vo vyklade latky , hlavne v rychlosti preberania latky
    Studijní průměr: neuveden
  • V počtu a typu probíraných příkladů za jedno cvičení. díky pomalému tempu jsme byli u zkouškových příkladů mírně znevýhodněni.
    Studijní průměr: neuveden
  • v rýchlosti a štruktúre. Prepočítali sme toho veľmi málo, na skúšku to bolo z 3/4 samoštúdium
    Studijní průměr: neuveden
  • zrychlit tempo cvičení, zlepšit srozumitelnost, dostat se dál než do poloviny látky nezadávat zbytečně zdlouhavé domácí úkoly, které jsou v podstatě opisování ze skript
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Potřebné.
    Studijní průměr: neuveden
  • S paní Havránkovou jsme udělali cca 1-2 příklady za celé cvičení, naprosto zmatečným způsobem. Nebýt samostudia doma, nevím z mechaniky nic. Chápu, že si paní Havránková za letitou službu fakultě zaslouží i ve svém archaickém věku nějakou práci, ale prosím, ne na úkor studenstva! Posaďte ji třeba do vrátnice nebo ať vaří Jexovi kafe.
    Studijní průměr: neuveden

C : Oznámkujte cvičící(ho) [11] 3.82
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |=====...............| 27 % [3] 3
4 : |=============.......| 63 % [7] 4
5 : |==..................| 9 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [11]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |=========...........| 45 % [5] středně obtížný
4 : |===========.........| 54 % [6] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký