Havránková Eva RNDr. :: [02MECHZ] Mechanika - zkouška

Další předměty
[02MECH] Mechanika
[02MECHZ] Mechanika - zkouška
Role učitele
Zkoušející, Cvičící
Počet hodnotících: 6 / 16
Procento hodnotících: 37 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [7]
1 : |======..............| 28 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |========............| 42 % [3]  
4 : |======..............| 28 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.71

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |============........| 60 % [3]  
4 : |========............| 40 % [2]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • procvičit více příkladů
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Hlavně ze zápisků, občas chybějící látku jsem si doplnil ze skript. Na testovou část jsem znovu propočítával těžší příklady ze skript.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zo skript pana docenta Stolla
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • Společná testová část měla adekvátní náročnost, bylo řešeno 5 středně náročných příkladů. Jako mírnou podpásovku jsem bral výpočet momentu setrvačnosti rotačního elipsoidu v jednom z příkladů. Individuálně jsem byl zkoušen doktorkou Havránkovou, se kterou jsem v podstatě rozebíral testové příklady. Byla mírná a zkouška s ní proběhla příjemně. Opět jako podpásovku bych vyzdvihl diferenciální rovnici volného pádu s odporem vzduchu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Narocnost nebola velmi vysoka
    Studijní průměr: neuveden

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 3.40
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |============........| 60 % [3] 3
4 : |========............| 40 % [2] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 40 % [2] středně obtížný
4 : |========............| 40 % [2] lehký
5 : |====................| 20 % [1] velmi lehký