Hlavatý Ladislav prof.RNDr. DrSc. :: [02SMF] Seminář matematické fyziky

Další předměty
[02KVAN] Kvantová mechanika
[02SMF] Seminář matematické fyziky
[02TEF1] Teoretická fyzika 1
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 7 / 20
Procento hodnotících: 35 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [12]
1 : |==================..| 91 % [11]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==..................| 8 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |=================...| 83 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Jako výborná mohu označit témata profesora Hlavatého a doktora Břeně. I Borek Karásek přednášel zajímavě.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášelo větší množství lidí, nejlepší byli asi Břeň, Karásek a Hlavatý.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborně vysvětluje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Profesor Tolar celkem zkazil pointu předmětu tím, že rozdal témata víc než polovině studentů, kteří tam chodili. Pak neměl na konci kdo přednášet. Ale chápu, že se to profesoru Hlavatému spíš nemůže podařit uhlídat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Je zbytečné tenhle předmět v anketě dělit na dvě části ? přednášku a cvičení.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápočet je za domácí úkoly, které vždy dostane dvojice studentů a na následující hodině je odpřednáší. Úkoly mají rozumnou náročnost.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |==========..........| 50 % [3] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 1.00
1 : |====================| 100 % [6] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 1.33
1 : |=================...| 83 % [5] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [3] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [3] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký