Svoboda Vojtěch Ing. CSc. :: [02FYS1] Fyzikální seminář 1

Další předměty
[02FYS1] Fyzikální seminář 1
[02PRPL1] Praktika fyziky plazmatu 1
[02VUTF1] Výzkumný úkol 1
[02VUTF2] Výzkumný úkol 2
[02ZLSTF1] Zimní škola fyziky plazmatu a termojaderné fúze
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 7 / 27
Procento hodnotících: 25 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [14]
1 : |================....| 78 % [11]  
2 : |====................| 21 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [7]
1 : |==============......| 71 % [5]  
2 : |======..............| 28 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.29

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [7]
1 : |=================...| 85 % [6]  
2 : |===.................| 14 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.14

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Ačkoli kredity student dostane za to, že prezentuje svůj projekt a uploaduje doprovod k prezentaci a krátký "článek" (účast na hodinách, kde neprezentujete, tedy není vyžadována), vřele doporučuji se alespoň občas přijít podívat - občas se vyskytnou nesmírně zajímavé projekty.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli zaujimave a inspirujuce
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • zapal pre vedu, pristup k ludom
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Snahu zbavit se označení "uspávač hadů", takže se snaží mít energický přednes, což se mu velice daří a rozhodně uspávač hadů není. Líbilo se mi, jak se snaží propojit nevědecká témata s vědeckými. Je úžasné, že nabízí nám, čertvým prvákům, velice exkluzivní možnost bádat. Je neobyčejně ochotný při realizaci našich nápadů, hodně nám pomáhal. Děkuji.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapal pre vedu, pristup k studentom
    Studijní průměr: neuveden
  • Zápal pro věc.
    Studijní průměr: neuveden
  • Znalosti a přehled, ochotu něco takto "netradičního" organizovat, podporu pro více i méně šílené projekty, sám je ochoten studentům s projekty pomoct.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Někdy až moc skáče ubohým přednášejícím do prezentace.
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas by mohl do studentů a jejich chyb při prezentování rýpat přeci jen o trošku méně.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pane Svobodo, vy už dávno nejste uspávač hadů, to je jenom folkór. :-) alles gute
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • cvicenia boli skvele pretoze sme zazili prvy kontakt s laboratoriami
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [7]
1 : |=================...| 85 % [6] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |===.................| 14 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [7] 1.14
1 : |=================...| 85 % [6] 1 (výborný)
2 : |===.................| 14 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [7] 1.29
1 : |==============......| 71 % [5] 1
2 : |======..............| 28 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [7]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==============......| 71 % [5] středně obtížný
4 : |======..............| 28 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký