Čápová Hana Mgr. :: [04AM1] Angličtina M1

Další předměty
[04AM1] Angličtina M1
[04AM3] Angličtina M3
[04ABZK] Angličtina - státní zkouška
[04ABR2] Kultura a reálie anglofonních zemí a ČR 2
[04ABO1] Práce s odborným textem 1
[04ABI] Prezentace a interpretace textu
[04ABK1] Rozvíjení řečových dovedností 1
[04ABU1] Úvod do odborného jazyka 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 27 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 14 %
|===.................|
Celkové hodnocení [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |===============.....| 75 % [3]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |===============.....| 75 % [3]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.25

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Snaživost, okázalou výslovnost, občas i zajímavě podaný řešený problém, individuální přistup.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [3]
  • Hodiny angličtiny byly nezáživné a suché, chtěly by trochu oživit. Neklást tak zbytečně velký důraz na znalost každého slovíčka textu, leccos se přece dá pochopit z kontextu a podstatné je rozumět textu jako celku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Snad jen v tom chodit trochu více načas.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Urychlit práci s textem, pak se totiž půl hodiny probírá jeden článeček a mě to velmi unavuje.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Všeobecný problém jazyků je v tom, že je vyučován ve strašně velkých skupinách.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 2.25
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |===============.....| 75 % [3] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký