Panáčková Zuzana PhDr. :: [04FP1] Francouzština P1

Další předměty
[04AM1] Angličtina M1
[04FM1] Francouzština M1
[04FM3] Francouzština M3
[04FP1] Francouzština P1
[04FP3] Francouzština P3
[04FZ2] Francouzština Z2
[04FZ4] Francouzština Z4
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 2 / 5 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 40 %
|========............|
Celkové hodnocení [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Především je problém v tom, že v jedné skupině jsou lidé, kteří jsou řekněme pokročilý a lidé, kteří se s francouzštinou spíše seznamují. Obtížnost různých cvičení na hodinách také prapodivně kolísá, např. začít na první hodině s článkem o soudržnosti vody a poté přejít k základním frázím jako Jak se jmenuješ nebo Kolik je hodin? mi nepřijde jako správná volba,
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký