Fiala Pavel prof.Ing. CSc. :: [12ZOPT] Základy optiky

Další předměty
[12FOPT1] Fyzikální optika 1
[12ZOPT] Základy optiky
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 6 / 19
Procento hodnotících: 31 %
|======..............|
Celkové hodnocení [16]
1 : |======..............| 31 % [5]  
2 : |==========..........| 50 % [8]  
3 : |==..................| 12 % [2]  
4 : |=...................| 6 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.94

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |========............| 40 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=================...| 83 % [5]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |===.................| 16 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Moc jsem si z nich nevzal. Většinou jsem se zezačátku ztratil a pak už jsem nebyl shcopen chápat, co pan profesor vysvětluje. Naopak přednáška, na kterou jsem přišel připraven dopředu, mi dala opradu dost. Bohužel se to stalo jen jednou.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nebyly pro mě srozumitelné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Méně vysvětlování a až přílišné čtení vzorců z počítače nebo tabule.. bohužel přečíst si je umíme taky, návod k pochopení nebo odvození by se ale hodil víc
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Zhruba jsme věděli, co rámcově čekat v testu. Prošla se většina potřebné látky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • vizte hodnocení přednášejícího
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Petr Malý: Optika. Učit se ze skript bylo velmi obtížné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Především skripta od prof. Fialy některé věci jsem dohledal na internetu, na něco jsem se podíval do VOAFu od prof. Tolara.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta pana profesora Internet - různé weby pro jednotlivá témata
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Představa o zkoušce, kterou jsem měl(a) podle obsahu látky ve skriptech neodpovídala tomu, co se po mně chtělo u zkoušky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška nebyla obtížná, obtížný mi přijde předmět jako takový-je tam toho dost a když to chce člověk pochopit, dá to fušku. Pan profesor cílí na základní věci. Vlastně mi přišlo, že teprve na zkoušce jsem některé věci pochopil, protože mi je pan profesor dovysvětlil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Při ústním zkoušení se přihlíží k písemce (zápočtový test) a víceméně se od jejího výsledku vybírá i zaměření otázek. Člověk sice do samotného konce neví, na čem je, ale pan profesor známkuje vesměs mírně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Opravdu se snaží studentům teorii vysvětlit. Je velmi přátelský a veškeré dotazy ochotně zodpoví.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Sympatický hodný pán Má dobrý přehled
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Mně osobně by pomohlo, kdyby pan profesor vysvětloval každou prkotinu a kdyby všechno psal na tabuli. Přijde mi, že pan profesor chce studentům teorii opravdu vysvětlit, přesto pochopit jeho výklad není pro studenta zas tak jednoduché. Když jsem se na přednášku podíval předem, tak jsem z ní opravdu něco měl. Když jsem to ale nestihl (což se v semestru dějě často), neměl jsem z přednášky mnoho. Zdá se mi, že tak to má hodně lídí a časem přestane na přednášky chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Struktura přednášek Nechat si udělat korekturu skript - velká spousta vět a slovních spojení prostě nedává smysl nikomu. Učební podklady nejsou příliš dobré a přednášky navštěvovalo minimum lidí
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Prakticky se kryla s přednáškami
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |....................| 0 % [0] 90%-100%
2 : |=======.............| 33 % [2] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==========..........| 50 % [3] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [5] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [5] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 2.33
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |=================...| 83 % [5] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |===.................| 16 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 2.40
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [1] obtížný
3 : |================....| 80 % [4] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký