Novotný Antonín Doc.Ing. DrSc. :: [12ZDP] Zpracování dat pro publikování

Další předměty
[12INS1] Informační systémy 1
[12ZDP] Zpracování dat pro publikování
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 6 / 26
Procento hodnotících: 23 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [12]
1 : |==..................| 8 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==..................| 8 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [4]  
5 : |==========..........| 50 % [6]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.17

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [2]  
5 : |==========..........| 50 % [3]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [6]
1 : |===.................| 16 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [2]  
5 : |==========..........| 50 % [3]  
medián: 4.50 průměr hodnocení: 4.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • doporučuji navštívit všechny, intelektuální obohacení v oblasti IT několikanásobně vzroste
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přišel jsem, viděl jsem, stačilo mi, odešel jsem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ztráta času.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Myslím, že většina studentů toho o věcech zahrnutých v osnovách předmětu věděla více než samotný cvičící.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • měl jsem tu čest vidět na vlastní oči nejlepší ultrabook na trhu, který byl předělatelný na tablet
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • že šlo dostat zápočet bez účasti, jinak by mě to asi zabilo.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Že ten předmět moc neprožíval. Pohodář.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • vše bylo naprosto srozumitelné, důležité věci se dokonce často opakovaly, aby si je studenti lépe zapamatovali
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • asi úplně ve všem
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Místo propagace softwaru od Microsoftu začít třeba něco vyučovat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • struktura prednasek
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ten předmět by se měl zrušit a přepracovat celý. Tohle je úplná ztráta času.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=======.............| 33 % [2] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [2] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [6] 4.00
1 : |===.................| 16 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |=======.............| 33 % [2] 4
5 : |==========..........| 50 % [3] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 4.33
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |=======.............| 33 % [2] 4
5 : |==========..........| 50 % [3] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |==========..........| 50 % [3] lehký
5 : |=======.............| 33 % [2] velmi lehký