Kobylka Dušan Ing. Ph.D. :: [17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1

Další předměty
[17CSI] Cvičení na simulátoru
[17RJE] Řízení jaderných elektráren
[17SIPS] Simulace provozních stavů JE
[17THNJ1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
[17THN1] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 1
[17THN3] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 3
[17THNJ4] Termohydraulický návrh jaderných zařízení 4
[17EZE] Základy energetiky a zdroje energie
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 1 / 9 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 11 %
|==..................|
Celkové hodnocení [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [1]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |====================| 100 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Ochotu se věnovat, vhled
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Srozumitelnost zápisu, počítat příklady, alespoň jeden ukázkový, pomalu, či třeba se studentem u tabule a toho navádět. Nynější metoda čekání na první náhodně vystřelený výsledek bez šance zpětně zjistit, byl-li špatně z principu či chybou numerickou je k ničemu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Ochotu, nadhled.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Zápis na tabuli veškerý žádný či naprosto chaotický.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Nezabít první půlku semestru cykly, které byly předloni na termice a naopak se věnovat tomu novému apředevším příkladům obtížností odpovídajícím těm zkouškovým!!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [1]
1 : |====================| 100 % [1] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [1] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |====================| 100 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [1]
1 : |====================| 100 % [1] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký