Motl Alois Ing. CSc. :: [15CH1] Obecná chemie 1

Další předměty
[15CAN1] Cvičení z anorganické chemie 1
[15COCH] Cvičení z obecné chemie
[15CHL1] Chemie léčiv
[15OCHEN] Obecná chemie
[15CH1] Obecná chemie 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 15 / 109
Procento hodnotících: 13 %
|===.................|
Celkové hodnocení [29]
1 : |============........| 58 % [17]  
2 : |=====...............| 24 % [7]  
3 : |===.................| 17 % [5]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.59

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [14]
1 : |========............| 42 % [6]  
2 : |=======.............| 35 % [5]  
3 : |====................| 21 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.79

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [15]
1 : |===============.....| 73 % [11]  
2 : |===.................| 13 % [2]  
3 : |===.................| 13 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.40

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Na přednáškách jsem se sice nedozvěděl moc nového, ale připomněl jsem si věci, které jsem již stihl zapomenout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pokud jste měli chemii alespoň na základní škole, přednášky nejsou moc potřeba, zápočtový test se dá zvládnout bez nich, případně se hodí navštívit předposlední a poslední přednášku, kde se počítají příklady.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli zaujimavejsie vdaka prednasajucemu
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášející je vtipný, ale dvě hodiny v kuse na konci dne po LAP byly občas úmorné.
    Studijní průměr: neuveden
  • rozhodně se dá udržet pozornost
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice příjemné a zajímavé přednášky. Množství matematiky tak akorát a na přiměřené úrovni - nepadalo všechno z nebe, ale zároveň jsme nebyli zahlceni matematikou, kterou 95 % z nás neovládá.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [4]
  • Cvičení byli tři trihodinovky, prvni dve byli zajimave, treti a posledni byla zbytecna, jelikoz jste se dozvedeli jen zadani a vysledek, zbytek jste si pocitali do sesitu, coz je lepsi delat doma, kde vyrazne zvisite efektivitu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Milé chování, zadávání přiměřeně obtížných příkladů, navíc podobných těm, co se později objevily v zápočtovém testu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příklady srozumitelně vysvětlí.
    Studijní průměr: neuveden
  • Stejně jako na přednáškách nám pan Ing. Motl všechno dobře vysvětlil a navíc ještě ocenil aktivitu studentů.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • ---
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemám výhrad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Posledni hodinu vest jako cviceni, a ne pocitejte si sami, jinam nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • U všech příkladů by bylo dobré ukázat, jak se k výsledku došlo, přestože se velmi brzy přihlásil někdo se správným výsledkem (a všechno se tedy může zdát být všem jasné).
    Studijní průměr: neuveden
  • Ve vzorovém řešení příkladů - většinou se spokojí jen s tím, že někdo z "publika" zná správnou odpověď.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [11]
  • I přes pozdní tříhodinové přednášky dokáže zaujmout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Očividné zapálení pro předmět. Vtipnost.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pan Motl je neuvěřitelně humorný a zajímavý člověk a látku vykládá s velkým zapálením.
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemné vystupování, čitelné písmo, schopnost zaujmout, schopnost vysvětlit náročná témata takovým způsobem, že příliš "nemlží", ale zároveň nezahltí studenty velkým množstvím obtížné matematiky.
    Studijní průměr: neuveden
  • skvěle podaná látka
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor. Mluví dostatečně nahlas.
    Studijní průměr: neuveden
  • Snahu zaujmout.
    Studijní průměr: neuveden
  • Srozumitelný a zábavný předněs.
    Studijní průměr: neuveden
  • Styl prednasania
    Studijní průměr: neuveden
  • Všechno zvládl výborně vysvětlit a má dobrý smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavný, přesný, kvalitní výklad.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [7]
  • Nemám výhrad.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nemusel by mluvit tak pomalu a všechno opakovat, na přednáškách se pak jen těžko udržuje pozornost a nejsou tak zajímavé, přestože to, co je vykládáno, vlastně dost zajímavé je.
    Studijní průměr: neuveden
  • nic mě nenapadá
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášce hlavně neuvěřitelně škodilo to, že byla TŘÍHODINOVÁ(!!!!!) a v předvečerních hodinách. A NAVÍC BEZ PŘESTÁVKY!!!! Kdyby byla v lukrativnější dobu a třeba i rozdělená do dvou, bylo by to lepší.
    Studijní průměr: neuveden
  • Škoda, že se jednalo 3-hodinový blok v podvečer, kdy bylo již náročné udržet pozornost.
    Studijní průměr: neuveden
  • V celku nic
    Studijní průměr: neuveden
  • V rozlisovani medzi "3" a "c"
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • Bylo to OK.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nenaučil jsem se nic výrazně nového od toho, co jsme brali na gymnáziu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přestože účast se ani na cvičení nekontroluje, jejich navštívení mi dost pomohlo v učení na zápočtový test.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nebyl jsem ani na jedné přednášce / cvičení. Na konci semestru jsem napsal zápočtový test, na který netřeba se připravovat více, než pár hodin a 3 kredity doma - no neberte to.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [15]
1 : |=======.............| 33 % [5] 90%-100%
2 : |====................| 20 % [3] 75%-90%
3 : |===.................| 13 % [2] 50%-75%
4 : |=======.............| 33 % [5] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [15] 1.40
1 : |===============.....| 73 % [11] 1 (výborný)
2 : |===.................| 13 % [2] 2
3 : |===.................| 13 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [14] 1.79
1 : |========............| 42 % [6] 1
2 : |=======.............| 35 % [5] 2
3 : |====................| 21 % [3] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [14]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |========............| 42 % [6] středně obtížný
4 : |======..............| 28 % [4] lehký
5 : |======..............| 28 % [4] velmi lehký