Musílek Ladislav prof.Ing. CSc. :: [16EPAM] Exaktní metody při studiu památek

Další předměty
[16EPAM] Exaktní metody při studiu památek
[16JRF1] Jaderná a radiační fyzika 1
[16UAZ] Úvod do aplikací ionizujícího záření
[16URF1] Úvod do radiační fyziky 1
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / N/A !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: N/A %
|....................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |====================| 100 % [5]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Velmi zajímavé povídání o exaktních metodách, jejich historii, principu, technickém řešení, problémech s nimi spojených a o studovaných objektech i s výsledky zkoumání a fotografiemi. Jediné, co mohu přednáškám vytknout, je trochu nepříjemná denní doba - na druhou stranu chápu, že sestavit rozvrh není lehké.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Prezentace pana profesora, vlastní zápisky z přednášek, Wikipedia.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Student dostane několik otázek, ke kterým libovolně dlouho píše, co ví. Poté zkoušející společně se studentem projde vše napsané a případně některé informace opraví nebo se zeptá na doplňující informace. Pan profesor je milý, zkoušeného zbytečně nestresuje a pokud se poctivě učíte, není problém zkoušku složit a dostat hezkou známku.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [1]
  • Velký přehled, ochotu odpovídat na dotazy, přehledně zpracované prezentace s fotografiemi, vlastní zkušenosti se studiem památek exaktními metodami, schopnost vysvětlovat, laskavý přístup ke studentům.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký