Kropík Martin Doc.Ing. CSc. :: [17ZEL] Základy elektroniky

Další předměty
[17BES] Bezpečnostní sytémy jaderných reaktorů
[17CIBS] Číslicové bezpečnostní systémy
[17ELZ] Elektrická zařízení jaderných elektráren
[17NRE] Návrh a řízení experimentu
[17OPK] Operátorský kurz na reaktoru VR-1
[17OPKB] Operátorský kurz pro bakaláře
[17PRE] Počítačové řízení experimentů
[17PRAX] Praxe
[17PRJT] Přístroje jaderné techniky
[17PTA] Přístrojová technika
[17RJE] Řízení jaderných elektráren
[17TCJ1] Technologické celky jaderných elektráren 1
[17ZEL] Základy elektroniky
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 4 / 15 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 26 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [8]
1 : |=======.............| 37 % [3]  
2 : |=======.............| 37 % [3]  
3 : |=====...............| 25 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.88

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |=====...............| 25 % [1]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |=====...............| 25 % [1]  
3 : |=====...............| 25 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.75

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Čtyřhodinová přednáška v pátek odpoledne nemůže být příliš přínosná už tak nějak z principu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pro mě byla vetšina přednášek nezajímavých, ale z velké části to přičítám probíráné látce a tomu že byl pátek odpoledne
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Páteční čtyřhodinovka je opravdu hodně, kromě Kropíka se nenašel nikdo, kdo by vydržel dávat pozor celou tu dobu. Ale i tak doporučuji chodit na přednášky, minimálně už z toho důvodu, aby jste si napsali dvě malé písemky, které by jste jinak musel spát při skládání zkoušky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Jeho neuvěřitelnou energičnost, ochotu (zejména při domlouvání praktik) a trpělivost (opět při praktikách)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Organizaci praktik. Neuškodilo by, kdyby se rozšířilo zadání do praktik minimálně o příslušné postupy měření a teorii (podobně jako tomu je v zadáních Fyzikálních praktik). Rozhodně by to studentovi pomohlo k pochopení co, jak a proč měří a nedocházelo by potom k takovým situacím, že student tam jen sedí a nemůže se pohnout dál, jelikož neví co a kam zapojit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • lidský přístup
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ochotu při vypisování termínů praktik a zkoušek. Přátelský přístup.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji, že Kropík dokázal v pátek odpoledne odvykládat látku "prázdné" třídě.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • K získání klasifikovaného zápočtu potřebujete tyto věci: napsaní dvou malých testů, vytvoření tří protokolů z praktik a složení ústní zkoušky. Na testy se dá velmi dobře připravit z Kropíkových pdf, které jsou velmi podobné ne-li stejné, jako zadané testy. Při zkoušce můžete použít jakýkoliv materiál (třeba i strýčka google), ale Kropíka musíte přesvědčit, že jste porozuměli tomu co vám zadal. Což obvykle dopadne jen tak, že projede vaše připravené poznámky a podle nich vám zadá nějaké doplňující otázky na které buď znáte odpověď nebo ne (dost záleží na štěstí). Praktika jsou kapitola sama o sobě a vypracování protokolů záleží jenom na vašem svědomí, zda na nich strávíte spoustu času, nebo je odfláknete, protože jen samotný Kropík ví, co jste tam skutečně měřili a vždy vám tam najde nějakou chybu.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |=====...............| 25 % [1] 90%-100%
2 : |=====...............| 25 % [1] 75%-90%
3 : |==========..........| 50 % [2] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.75
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |=====...............| 25 % [1] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 2.00
1 : |=====...............| 25 % [1] 1
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |=====...............| 25 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |===============.....| 75 % [3] středně obtížný
4 : |=====...............| 25 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký