Vrána Leopold Ing. :: [01MAA3] Matematická analýza A3

Další předměty
[01MAA3] Matematická analýza A3
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 19 / 29
Procento hodnotících: 65 %
|=============.......|
Celkové hodnocení [34]
1 : |===================.| 94 % [32]  
2 : |....................| 2 % [1]  
3 : |....................| 2 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.09

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [16]
1 : |=================...| 87 % [14]  
2 : |=...................| 6 % [1]  
3 : |=...................| 6 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.19

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [9]
  • Na styl přednášek je potřeba si chvilku zvykat, ale rozhodně stojí za to na ně chodit. Vtipné, že na analýze bývalo zhruba stejně plno jako na přednáškách z VOAFu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zapsat si analýzu A a praktika zároveň není, opakuji, není dobrý nápad. Pokud se věnujete jednomu, strádá druhé. Potvrzuji, že to je možné zvládnout s áčkem z obou, ale dost to bolí. Když pomyslím na ty hodiny, kdy jsem psala protokol, místo abych se nechala střídavě mást, vodit za nos a bavit na přednášce analýzy...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Kabinet, divadlo, show a napozadí trochu matematiky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Turistický průvodce na wikiskriptech je naprosto úžasný, jede se podle něj skoro přesně. Protože je toto učivo dost náročné a těžko se vstřebává, je dobré si vždy v průvodci před přednáškou zběžně projít pár stránek a člověk se pak tak jednoduše neztratí, nemusí si pak všechno tak podrobně zapisovat a tím pádem stihne zaznamenat i zajímavé souvislosti.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nejvíce oceňuji, že se na začátku trochu opakuje předchozí, tak aby se každý mohl dostat do tématu. Čitelnost zápisu velmi dobra. Značení občas inovátorské a nezvyklé. Né každý ocení výstavbu topologie, ale asi to tak musí být. Některé výroky z oblasti konvergence FŘ byly málo vysvětleny.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Pokud by si někdo psal znění vět do sešitu, tak je asi dost obtížné pochytit korektně celé znění dané věty. Ale s vytisknutými wikiskripty se to dá zvládat dobře.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavé přednášky, ale většinou se brzo ztratíte, ale zato jen se koukat a nic nechápat stojí za to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přínosné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Prednasky jsou vyborne, dokud se student neztrati, coz se muze stat velmi rychle, proto je asi vhodne sledovat spolecne se skripty, ktera dovysvetli nektere explicitne nevyrcene veci, nebo veci pronesene bez dostatecneho durazu, takze je studen nestihne/nezvladne vstrebat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [16]
  • Své poznámky, wikiskripta i skripta pana Vrány. Na přednášce není nezbytně nutné dělat zápisky, wikiskripta jsou zpracována dobře a přesně pokrývají probíranou látku. Ve skriptech pana Vrány chybí topologie, na druhou stranu je tam spousta věcí navíc, takže stojí za to si je prolistovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta byl můj hlavní zdroj. Vedlejší byly zápisky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta, videozáznamy přednášek (pořízené s laskavým svolením pana tajemníka), vlastní poznámky, zběžně i archivní papírová skripta. A samozřejmě staré zkouškové příklady z minulých let.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • průvodce na wikiskriptech + zápisky z přednášek a cvik, příklady na školním FTP
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • wikiskripta,
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Wikiskripta, skripta pana tajemníka. Po prvním ročníku byla pro mě absence kvalitního studijního materiálu celkem šok. Skripta pana tajemníka jsou sice famózní, ale chybí topologie. Takže je super, že existují wikiskripta, ale ta potřebují značnou korekci - snad se nám to podaří.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na zkoušku jsem se učil z vlastních poznámek, které jsem co chvíli porovnával se skripty pana tajemníka a turistickým průvodcem.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta, svoje poznámky, videozáznamy přednášek, skripta pana Vrány z roku 1980
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wikiskripta, vránova skripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Hlavně z wikiskript a poznámek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Turistický průvodce MAA3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • vlastní poznámky, wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • wikiskripta + poznámky do nich vepsané z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Wikiskripta, Jarník - Dif. počet
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Wikiskripta
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zejmena zapisky, dale pak turisticky pruvodce MAA3.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [14]
  • Ještě se mi nestalo, že by mě (a dalších pět zkoušených) kantor pozval do své kanceláře, nabídl balenou vodu a skleničky a po dvou hodinách soustředěné diskuze nad papírem mě s písemkou za 2 body ze 3 (2 je oficiální hranice pro připuštění k ústní části) pustil se známkou A proto, že jsem si o to řekla a byla ochotná (a schopná) to obhájit. Pan tajemník mi připadal nejmilejší, jakého jsem ho do té doby zažila. Sice mi ve chvíli, kdy jsem pochybovala nad tím, zda je identické zobrazení bijekce, sdělil, že za tohle by mě měl vyhodit, ale myslím, že důležitější než drobné chyby bylo projevit podobný zájem, zapálení pro věc a znalosti, jako má on.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Od doktora Kůse mi přijde trochu nevkusné přijít na zkoušku pozdě a ani se neomluvit. Ale co už. Písemky se opakují, takže kdo si propočítá příklady z minulých ročníků (práce na čtyři dny intenzivní práce), skoro nemůže vyletět. Ústní zkouška je fajn. Probíhá v přátelské atmosféře. Když si člověk řekne o áčko, dostane nové tvrzení, ale není to nic nezvládnutelného. Navíc jsou to často záležitosti, které jsou v papírových skriptech probrány, takže pokud se člověk bude učit měsíc a bude mít čas si je důkladně přečíst, nemůže ho nic moc překvapit. :-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška to byla nejtěžší za první tři semestry. Zvláště stojí-li někdo o A, má pan tajemník velmi vysoké nároky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Velmi příjemná zkouška, nese se v pohodovém duchu a pan tajemník sice dost škádlí tím, že vás vyhodí, ale zároveň umí i pochválit. Výhoda toho neustálého vyhrožování je v tom, že výsledná známka je pak většinou příjemným překvapením. Oceňuji vodu :-).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušková písemka nebyla úplně jednoduchá, ale šlo jí projít. Ústní je pak na výsledku z písemky založená, ale nezavírá dveře úplně, p. tajemník se zeptá, na co byste chtěli a pak už je to na vás, na co to uhádáte. Na A je potřeba umět vymyslet věci co nebyly na přednášce (obvykle kapitoly ze skript, které se nestihly) a tolik se nehledí na učivo probrané. Na horší známky je potřeba umět dobře formulovat definice a věty a umět je dokázat. Na známku E je potřeba umět věty a definice jako básničku, těžší důkazy zas tolik ne, ale podle mě je to ve výsledku těžší, než jít na A. Zkouška se může dost protáhnout, ale je to vše ve velmi příjemné atmosféře (pokud člověk chápe, že nemá brát ty žertíky vážně) a dokonce je podávána i perlivá voda.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkouška se nese ve velmi odlehčené náladě, i když odlehčení spočívá v tom, že se vás snaží vyhodit jen tak a čeká až se na to chytnete.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zřejmě hodně záleží na náladě, ale obecně lze jistě říci, že pan tajemník je prostě švihák... jaký dojem budí na přednáškách, takový je i při zkoušení- tedy, straší, že vyhodí, neustále říká, že to je jen na E atd... ale vše je jen sranda při zkoušce byla uvolněná atmosféra, vtipkovalo se, pan tajemník se snažil každému dát otázku tak, aby si mohl známku vylepšit, když viděl, že umí.... když vám řekne "tak teď už si to Ečko zasloužíte", tak to znamená, že vám chce dát B-C :) je lepší říci si o dobrou známku (když umíte), pak máte zkoušku několikrát snazší...
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ústní část zkoušky je sice náročná, ale zábavná a nálada je uvolněná.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • náročná zkouška, ale pan tajemník se jí snaží studentům co možná nejvíce zpříjemnit (ve všech ohledech krom "dolování" vědomostí z maa3).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně zážitek, jedná se o jednu z nejdelších a nejobtížnějších zkoušek, hlavně, co se rozsahu látky týče. Nejhorší je projít písemnou částí a mít dostatek síly vydržet celou ústní část, jinak je pan tajemník příjemný a nesnaží se člověka potopit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla hlavně časově náročná, určitě si vzít s sebou jídlo a pití.Průběh zkoušky je celkem klidný, zkoušející i cvičící se vás snaží uklidnit i pobavit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nezapomenutelný zážitek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Příklady se dali nacvičit z ftp, ústní probíhala ve velmi příjemném duchu, velice oceňuji, že pan tajemník vnímá zkoušku spíše jako přátelský rozhovor o dané problematice. K velice lidské atmosféře tež přispívá připravené občerstvení :).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkousejici se snazi trochu odlehcit hustou atmosferu zkousky, ale nepamatuje si prilis, co jiz studen rekl.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [13]
  • Oceňuji jeho poznámky během hodiny a upozornění na věci, které "nejsou tak docela samozřejmé". Během přednášek jsem je neocenila, protože jsem nerozuměla učivu. Jaké bylo mé překvapení během zkouškového období, že tyto poznámky jsou nejen relevantní k tématu, ale také zajímavé! Tyto malé perličky, známky naprostého zaujetí analýzou a lásky k ní mě pak zahřály u srdce.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní porozumění látce, neopakovatelný humor a schopnost udělat z přednášky jedno velké divadlo.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Přednášky nespočívaly pouze v přečtení znění vět a přednesení důkazů, ale látka byla komentována a ilustrována, líbily se mi komentáře nastiňující, o čem dále by se dalo hovořit. Velmi jsem ocenil, že přednášející na začátku hodiny rychle zopakoval tu předchozí, člověk si tak udělal v probrané látce pořádek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Smysl pro humor, který se ze začátku zdál být poněkud děsivý, ale ke konci jsme se na přednášky prostě všichni vždy těšili. Má obrovský přehled a vidí a ukazuje úžasné hlubší souvislosti. Vždy se snaží skončit včas. Vše se snaží přehledně strukturovat do odstavců apod. Také říká různé zajímavé historické poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Osobní zapálení pro věc. Občasné odlehčení přednášek. Velmi sympatický. Každému vyhrožuje vyhození, ale není to tak strašné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • I přes náročnost látky jsou přednášky pochopitelné a hlavně zábavné, zatím je pan tajemník můj oblíbený přednášející.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • celkový přístup, osobitý "styl" přednášení , dokázat si udělat srandu i ze sebe, opakování minulé přednášky na každé další přednášce
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Energii a dobrou náladu, s ním není žádná přednáška nuda
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Jeho vystupování jako takové - přednášky jsou orpavdu zábavné a má skvělou mluvu a vystupování.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Smysl pro humor, vitalitu
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zapálení pro daný předmět, energie vyzařující během přednášek, smysl pro humor.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • schopnost vtipne ozivit prednasku svym vystupovanim. Akcnost ktera drzi studenty v bdelem stavu.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Snahu vysvětlit látku tak nějak lidsky, intuitivně.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [9]
  • Drobná chaotičnost nevadí. Daleko větší problém je, že pan tajemník považuje každou studentovu otázku automaticky za útok proti své osobě. Respektive nepovažuje, ale tváří se tak ? což je v jeho provedení sice opravdu zábavné, ale strašně to zdržuje výklad, takže se člověk pak raději neptá. Jenže v tak náročném a abstraktním předmětu, jako je analýza, se člověk zkrátka ptát potřebuje. Byť třeba jen proto, že si sice myslí, že chápe, ale chce se raději ujistit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Když jsem na první hodině uslyšela slova "Cíl kantora je zmást studenty. To je vrchol. Proto to dělám." a seznala jsem, že navzdory své nejlepší snaze zmatená jsem a nerozumím tomu, má ochota chodit na přednášky spadla na polovinu. (A samozřejmě jsem toho později litovala.) Proto bych byla ráda, kdyby pan tajemník aspoň prvních pár hodin studenty tak neděsil. Vím, že ho to velice baví, však mě to po nějaké době začalo bavit taky, ale útlocitnější áčkaře to spíš odstraší než zaujme.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nevím, jestli existuje možnost jak to napravit, ale některé části se mi zdály probrané příliš rychle. Například kapitola o kompaktnosti mi při učení vůbec nepřipadala těžká, ale na přednášce se člověk, který nemá zažitou definici kompaktnosti, těžko orientuje.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Občas když spěchá, tak jen něco drmolí a student z toho pak moc nemá. Chápu, že rád šetří křídou a tabulí, ale podle na vzdělání by šetřit nemusel a mohl by zápis na tabuli více roztáhnout a nesnažit se tolik komprimovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • některé důkazy byly brané trochu z vlaku, ale není to nic, co by se nedalo vysedět.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Možná psát trochu strukturovaněji na tabuli.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trochu zlepšit zápis na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Problem casto zustane ponekud zamlzen. Prednasejici se snazi vysvetlit slozitejsi casti latky, ale casto podstata problemu studentum nemusi dochazet. Stacilo by na zacatku udelat prehlednejsi uvod a "pozemsky" studenty zasvetit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Lepší struktura přednášky. V aktuální podobě je přednáška pro "přední řadu", tedy asi tak 20% studentů, kteří jsou schopni pana tajemníka stíhat. Když se k tomu přidá ledabylý zápis, je to tuplem v háji.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [16]
1 : |===============.....| 75 % [12] 90%-100%
2 : |=...................| 6 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |==..................| 12 % [2] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [18] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [16] 1.19
1 : |=================...| 87 % [14] 1 (výborný)
2 : |=...................| 6 % [1] 2
3 : |=...................| 6 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5