Masáková Zuzana Doc.Ing. Ph.D. :: [01DIM1] Diskretní matematika 1

Další předměty
[01APST] Aperiodické struktury
[01DIM1] Diskretní matematika 1
[01DIM3] Diskrétní matematika 3
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 13 / 54
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [22]
1 : |=============.......| 63 % [14]  
2 : |====................| 22 % [5]  
3 : |===.................| 13 % [3]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |============........| 60 % [6]  
2 : |======..............| 30 % [3]  
3 : |==..................| 10 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [12]
1 : |=============.......| 66 % [8]  
2 : |===.................| 16 % [2]  
3 : |===.................| 16 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [6]
  • Asi nejlepší přednášky, které jsem v celém zimním semestru navštěvoval (a to jsem je měl jako volitelný předmět, který v mém zaměření nebyl ani uveden). Docentka Masáková umí studenty výborně motivovat a své znalosti umí krásně předat.
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášel Ing. Tomáš Vávra.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velice dobře využit čas, naučil sem se dost nových věcí
    Studijní průměr: neuveden
  • na přednáškách se u tabule předvádí domácí úlohy, za které lze získat body, vyplatí se tedy přednášky navštěvovat
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Některé věci se podle mě příliš rozebíraly, což nebylo až tak moc potřeba, procvičení pak bylo velmi přínosné.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Prezentace úkolů často zabrala více než polovinu času celé přednášky.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [6]
  • Paní doktorka Masáková se zajímá o to, zda žáci látce rozumí a snaží se jim přednášené učivo srozumitelně vysvětlit, i když to mnohdy není jednoduché.
    Studijní průměr: neuveden
  • Velký respekt ke studentům a rovněž velmi laskavý přístup k nim, velký vysvětlovací talent a jasnou strukturu přednášek. Rovněž příklady na domů byly velice motivační a líbí se mi i systém, kdy tyto příklady mohou pomoci k získání zápočtu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vše pečlivě vysvětlí, nedělá zmatky, má přehled
    Studijní průměr: neuveden
  • Možnost získání zápočtu i jiným způsobem než písemnou prací na konci roku.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nadšení pro daný předmět
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na čísla se dívá jinak, vidí v nich více, než my.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [5]
  • Nenapadá mne nic.
    Studijní průměr: neuveden
  • není co dodat
    Studijní průměr: neuveden
  • Myslím si, že není co zlepšovat. Předmět byl zajímavý, docházka z části povinná a podmínky k získání zápočtu přiměřené a předem stanovené
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • vše mi vyhovuje, není třeba něco měnit
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zavést "bookovací" systém na domácí úkoly. Ve vyvolávání na ně k tabuli není systém a působí mírně nespravedlivě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [12]
1 : |===============.....| 75 % [9] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |==..................| 8 % [1] 50%-75%
4 : |==..................| 8 % [1] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [12] 1.50
1 : |=============.......| 66 % [8] 1 (výborný)
2 : |===.................| 16 % [2] 2
3 : |===.................| 16 % [2] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.50
1 : |============........| 60 % [6] 1
2 : |======..............| 30 % [3] 2
3 : |==..................| 10 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |====................| 20 % [2] obtížný
3 : |==============......| 70 % [7] středně obtížný
4 : |==..................| 10 % [1] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký