Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01MAB3] Matematická analýza B3

Další předměty
[01CHAOS] Chaotické systémy a jejich analýza
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[01SSS] Sociální systémy a jejich simulace
[01SZMB] Souborná zkouška z matematiky B
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 25 / 104
Procento hodnotících: 24 %
|=====...............|
Celkové hodnocení [39]
1 : |===================.| 94 % [37]  
2 : |=...................| 5 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.05

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [21]
1 : |==================..| 90 % [19]  
2 : |==..................| 9 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.10

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [11]
  • bez přednášek bych byl v analýze úplně ztracený
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přednášky byly velmi obohacující, skutečně jsem si z nich něco odnesla, ne jako z jiných předmětu, kdy občas jen opisujete a těšíte se, kdy to skončí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Výborně vedené přednášky, rozhodně se na ně vyplatí chodit!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prednášky sú perfektné a určite sa na ne oplatí chodit
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Super, fakt se vyplatí na ně chodit.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Rozhodně se vyplatí navštěvovat, přednášky jsou zajímavé a zábavné.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Líbily se mi, chodila jsem ráda.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Awesome!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • --
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jelikož se Krbálek snaží na přednáškách definovat a dokazovat trochu jinak než má napsáno ve skriptech (obvykle jednodušeji), je naprostou nutností chodit na všechny přednášky.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nejlepší, jaké jsem zatím viděl
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [17]
  • Skripta (mimochodem výborně a srozumitelně psaná), poznámky z přednášek a cvičení, loňské zkouškové písemky a jejich řešení z webu Doc. Krbálka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, moje poznámky z přednášek, materiály z webové stránky doc. Krbálka
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, zápisky, minulé zkouškové písemky
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta, zápisky z přednášek MAB3 a SMB
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, poznamky z přednášek
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • skripta, zápisky z cvičení
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Ze skript, svých poznámek, sbírka vypočítaných příkladů (dostupná z wikiskript)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, zápisky, PDF skripta (nové vydání).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • skripta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Vypracovala jsem si otázky zveřejněné na webu přednášejícího dle skript a vlastních poznámek.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skripta analýza 3
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skripta, vlastní poznámky z přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • skripta, zápisky, materiály na webu přednášejícího
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, zápisky, půjčený materiál od kamaráda.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skripta, starší testy, zápisky z přednášek.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [17]
  • Hodí se mít napočítáno spoustu příkladů, ale vždycky se stejně najde něco nového. Všechny otázky k ústní části jsou dopředu známy, takže alespoň částečně je příprava jednodušší.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročnost písemky odpovídající, ale písemka není pouze o praxi (a ani ústní pouze o teorii), ale důkazová úloha v písemce měla poměrně přímočaré, intuitivní řešení. Ústní zkouška - základ je umět otázky ze seznamu (viz web Doc. Krbálka), doplňujícími otázkami se dá ještě vylepšit známka. Velice příjemná zkouška, hodnocení objektivní, nejde o slovíčkaření, ale o to, zda látce student opravdu rozumí. Zkoušející se snaží studentovi pomoct a případně dovést ke správné odpovědi, pokud student nějak "zaškobrtne" nebo se do toho zamotá, zkrátka co víte, to z vás dostane.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • přesně víte co vás čeká a nemine, byla to velmi příjemná zkouška, doc. Krbálek je velmi přátelský člověk a když umíte, je to jedna radost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Samotná zkouška mi nepřišla tak náročná, jako získání zápočtu - pan docent se snaží v případě nouze napovědět, ale běda, jak nevíte nějakou základní věc... . A ještě musím ocenit uklidňující hudební kulisu... už jen kvůli ní bych si tu zkoušku klidně ještě jednou zopakoval :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Jelikož jsem uměl, tak zkouška byla příjemná. Pan docent byl v pohodě, dal mi vždycky dost času a když bylo třeba tak i trochu poradil.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • po dvoch ťažkých zápočtoch už skúška nie je taký problém, ak človek nepodcení prípravu. po písomnej časti je ústna skúška, pričom otázky boli z otázok, ktoré sú dostupné na webe doc. Krbálka. Po zodpovedaní, aj počas sa pýta na rôzne doplňujúce otázky, a potom vám dá niečo vlastné vymyslieť.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Velice příjemné prostředí (hudba), profesionalita zkoušejícího, v rámci možností jsem se cítil pohodlně
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zkouška byla velmi náročná - především ústní část. Na ústní má smysl chodit až ve chvíli, kdy člověk téměř všemu rozumí a nezmatkuje v základních věcech. Krbálek je jinak vcelku příjemný a snaží se poradit, ale pokud člověk prostě neví, zopakuje si to příště - i kdyby měl z písemné části A. Ústní část má na známku mnohem větší vliv než písemná. Pokud získáte z písemné E a ústní zvládnete výborně (pokud jí nezvládnete výborně, tak vás vyrazí :) ) dostanete se celkově na C. Naopak pokud z písemné dostanete A, nemůžete se spoléhat, že vám u ústní projde slabší výkon.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • zkouška nakonec není tak težká, pokud napočitate dost přikladu (vetšinu skript a pisemky z minulých let), znalost všech důkazů je nutná!
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Trochu hop nebo trop. Jeden předpoklad chybí, máte F. Dáte ho a máte za C. Občas je zvláštní, že z D->B se vším správně a jindy z C->B také se vším správně. Ale jinak celkem objektivní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušející je objektivní, zkouška mi nepřipadala náročná .... myslím si, že by zkoušející neměl vyhazovat za drobnou neznalost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Jednoznačně nejlépe zorganizovaná zkouška. Jeden den se píše písemná část a druhý den se podle daného pořadníků chodí na ústní, takže se nikde nemusí dlouho čekat, což eliminuje část stresu. Zkoušející je během zkoušení milý a usměvavý. Když to člověk umí a rozumí všemu je to jedna z nejpříjmnějších zkoušek. Ale musí tomu člověk opravdu rozumět...a pan docent Krbálek to pozná...!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zkoušková písemka je přibližně stejně obtížná jako zápočtové testy. U ústní části pak musíte předvést, že analýze opravdu rozumíte, tedy předvést definice, věty a důkazy. Ústní zkouška byla však oproti očekávání velmi příjemná, Doc. Krbálek je při zkoušení hodný a neváhá poradit, dále se snaží vytvořit co možná nejpříjemnější prostředí (hrající hudba mi opravdu pomohla se uvolnit, a tak jsem snad poprvé u zkoušky nebyl nervózní).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Náročnost vysoká. Některá zadání o dost těžší než jiná, člověk musí mít štěstí na termín. ústní zkouška hodně o štěstí, člověk musí umět odpovědět na všechny podotáky otázky + jsou pan další dodatečné otázky od docenta
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • V příjemném stylu...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška patří mezi náročné, člověk musí mít dost napočítáno na praktickou část zkoušky. Zkoušející je, myslím si, objektivní. Když něco nevíte, snaží se vás k tomu "popostrčit", dá vám čas zamyslet se nad něčím, co hned nevíte. Ústní zkouška probíhá celkově pohodově.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zkouška je náročná, ale když člověk nepodcení přípravu, není to nezvladatelné. Především musí člověk počítat s tím, že v ústní části zkoušky musí ke všemu něco vědět, Krbálek bohužel vyhazuje, pokud k nějakou část otázky vůbec nevíte, i když zbytek dáte perfektně.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [18]
  • jeho pedagogický přístup, je přátelský, milý, úsměvavý, vše s radostí vysvětlí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Na to těch 1024 znaků opravdu nestačí... ;-)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Problematice nejenom opravdu dobře rozumí, ale i své vědomosti umí srozumitelně předat. Poutavý výklad, při přednáškách se snaží studenty aktivně zapojit a přimět je o látce samostatně přemýšlet. I používání barevných kříd často hodně pomůže porozumění.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • zapálení, smysl pro humor
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Perfektní přednes a zápis na tabuli. Ví co chce říct a taky to říct dokáže.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • pripravenosť, vystupovanie, ochotu, zapálenosť pre vec
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Styl přednášek, zápis na tabuli (zatím nejlepší co jsem zažil), všechny informace přehledně na webu včetně zadání a řešení z let minulých
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Systematičnost výkladu, schopnost zapojit posluchače do přednášky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Oceňuji nadšení, vášeň, připravenost, schopnost Učit, barvičky...
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Perfektní zápis na tabuli s barevnými křídami. Občas proloží přednášku vtípkem, má výborný přednes a člověk nemá problém udržet pozornost celou přednášku a chápat látku už během ní. Líbí se mi, že je hodnocena body i aktivita během přednášky. Vůbec propracovaný bodový systém je super. U docenta Krbálka má vše svůj řád a to je dobře.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Skvělé přednášky, přehledné psaní na tabuli (pomocí barevných kříd).
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Skvělé přednášky, zábavné, pan docent je velmi příjemný člověk, u ústní zkoušky trpělivý.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvěle vysvětlí probíranou látku, přehledně píše na tabuli (hlavně čitelně)
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nádherně píše! Velice přehledný vyýklad a zápis na tabuli. Důraz na pochopení. Vtip. Charakter.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • čitelný a přehledný zápis, dobré vysvětlení látky,
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • perfektní podání přednášek, srozumitelný zápis na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Přehlednost psaní na tabuli a snahu zjednodušovat a vylepšovat důkazy, věty a definice.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Skvělé přednášky i přístup ke studentům
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [8]
  • v ničem, přednášky byly obohacující
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Míň děsit studenty jak je tento předmět težký :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nada.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • v ničom :)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Neměl by si studenty ,,škatulkovat" během semestru. Chápu, že pan docent chce odhalit ,,talenty", ale mnohdy to není to nejdůležitější, ti méně nadaní, ale přesto pořád nadání jsou mnohdy stresováni.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • ..
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Krbálkovi chybí cit na rozpoznání jednoduchých příkladů od tech nespočitatelných.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [21]
1 : |=================...| 85 % [18] 90%-100%
2 : |==..................| 9 % [2] 75%-90%
3 : |=...................| 4 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [18] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [18] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [21] 1.10
1 : |==================..| 90 % [19] 1 (výborný)
2 : |==..................| 9 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5