Krbálek Milan Doc.Mgr. Ph.D. :: [01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1

Další předměty
[01CHAOS] Chaotické systémy a jejich analýza
[01MAB3] Matematická analýza B3
[01RMF] Rovnice matematické fyziky
[01SMB1] Seminář z matematické analýzy B1
[01SSS] Sociální systémy a jejich simulace
[01SZMB] Souborná zkouška z matematiky B
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 18 / 84
Procento hodnotících: 21 %
|====................|
Celkové hodnocení [35]
1 : |==================..| 88 % [31]  
2 : |==..................| 11 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [18]
1 : |==================..| 88 % [16]  
2 : |==..................| 11 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.11

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [17]
1 : |==================..| 88 % [15]  
2 : |==..................| 11 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.12

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [5]
  • moc pěkné a tvůrčí
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Všechny mě bavily a pomohli mi látce porozumět.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Je smutné, že tento předmět jsme ani neměli napsaný v bílé knize, ale v rozvrhu zaujímal docela výrazné místo, které říkalo "mě si musíš zapsat" a taky, že jo. Skoro o polovinu přednášek přijdete v rámci MAB3, takže nezapsáním si semináře žádné volný čas nezískáte a navíc si na něm rozšíříte mnoho vědomostí, které se vám v boji s MAB3 můžou hodit.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • přínosné
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Seminář mě bavil, méně intenzivní jak přednášky ze MAB3
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • pedagogičnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • v ničem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [7]
  • Jednoznačně pedagogický um. Člověku přednáška utíká neuvěřitelně rychle a po celou dobu dokáže udržet pozornost, neboť projev přednášejícího je vskutku brilantní.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pedagogičnost
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Srozumitelnost, To, že tomu sám rozumí a je ochoten vysvětlit.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Při semináři Doc. Krbálek nechá studenty podílet se na výuce, a poslechnout si důkaz od spolužáků občas rozhodně stojí za to.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Výborné pedagogické schopnosti, velmi přehledný výklad i zápis.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Srozumitelnost
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Zatím jsem neviděl přednášejícího, který by si na přednášku vzal jen barevné křídy.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Pan docent se v ničem zlepšovat nemusí... už je dokonalý dost :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • v ničem
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nic
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [4]
  • moc pěkné!
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vážné originální způsoby dělání docházky :)
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • I přes to, že bylo vyhrožováno zápočtovým testem, žádný se neuskutečnil.
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • zápočtový test se nepsal
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [17]
1 : |===================.| 94 % [16] 90%-100%
2 : |=...................| 5 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [17] 1.12
1 : |==================..| 88 % [15] 1 (výborný)
2 : |==..................| 11 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [18] 1.11
1 : |==================..| 88 % [16] 1
2 : |==..................| 11 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [18]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====................| 22 % [4] středně obtížný
4 : |=============.......| 66 % [12] lehký
5 : |==..................| 11 % [2] velmi lehký