Trojek Tomáš Doc.Ing. Ph.D. :: [16ZDOZ1] Základy dozimetrie

Další předměty
[16VUDZ1] Výzkumný úkol 1
[16VURF1] Výzkumný úkol 1
[16ZDOZ1] Základy dozimetrie
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |====================| 100 % [2]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • vedeny hodně poutavě, nutná podmínka absolvování zkoušky, poznámky k prezentacím se ukázaly jako nepostradatelné
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [2]
  • Poskytnuté prezentace + vlastní poznámky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Prezentace s mými poznámkami z přednášek.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Zkouška byla velmi příjemná, během půl hodiny se dalo bez problémů sepsat vše, co byo požadováno, následné zkoušení probíhalo spíše jako dialog. Pana docenta hodnotím jako velmi vstřícného a objektivního, nemám, co bych vytkla.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • Poutavý přednes, přehled jak v oboru, tak v životě na fakultě, ochota při vypisování termínů zkoušek, ukázku praktického využití ionizujícího záření (zkoumání památek)
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednášky nejsou žádná nuda, pan docent podává látku docela zajímavě a poutavě.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • Dávat prezentace (bez výsledků příkladů) dopředu - je mnohem komfortnější dělat si poznámky přímo k vytištěným prezentacím, než je psát na volný papír a následně k prezentacím doplňovat
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Cvičení je zakomponováno v přednáškách, což se mi fakt hodně líbilo, protože se snáze propojí "teorie s praxí".
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Cvičení probíhala v rámci přednášek - počítalo se tehdy, kdy se to hodilo
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 1.00
1 : |====================| 100 % [2] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |....................| 0 % [0] středně obtížný
4 : |====================| 100 % [2] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký