Richter Ivan Doc.Dr.Ing. :: [12SOP] Statistická optika

Další předměty
[12KVEN] Kvantová elektronika
[12NF] Nanofyzika
[12SOP] Statistická optika
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |============........| 60 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |========............| 40 % [2]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |==========..........| 50 % [1]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |==========..........| 50 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [1]
  • Během zkouškového student zjistí, že jeho zápisky v sešitě, které tak pracně opisoval z tabule, nedávají smysl.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • V přednáškové místnosti 121 v Trojanově ulici nešlapat v zápalu přednášení po kabelech vedoucích k notebooku.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [1]
  • Vlastní poznámky, hlavní doporučená literatura
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [1]
  • Opravdu velmi poctivá zkouška. Copak se pan docent opravdu nikdy neunaví - ani po čtyřech hodinách?
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [2]
  • vizte KVEN
    Studijní průměr: neuveden
  • Dobrá nálada, ochota.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • vizte KVEN
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednáška v podstatě kopíruje učebnici, s tím rozdílem, že v učebnici je vše řečeno srozumitelněji. Přitom by to mělo být právě naopak. Zápis na tabuli (šipkový "formalismus") je pro studenty často nerozluštitelný.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |====================| 100 % [2] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [1] 1.00
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |====================| 100 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [2] 2.00
1 : |==========..........| 50 % [1] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |==========..........| 50 % [1] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [2]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |==========..........| 50 % [1] velmi lehký