Flusser Jan prof.Ing. DrSc. :: [18SROZ] Statistické metody rozpoznávání a rozhodování

Další předměty
[18SROZ] Statistické metody rozpoznávání a rozhodování
[01ROZ2] Zpracování a rozpoznávání obrazu 2
Role učitele
Cvičící, Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 4 / 11 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 36 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [11]
1 : |===========.........| 54 % [6]  
2 : |=======.............| 36 % [4]  
3 : |==..................| 9 % [1]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.55

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [4]
1 : |==========..........| 50 % [2]  
2 : |==========..........| 50 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.50 průměr hodnocení: 1.50

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Až zde jsem pochopil některé metody a principy. Jak vlastně fungují a proč se zrovna používají. Spousta věcí najednou začalo dávat smysl. Ať už ze statistiky nebo třeba i z algebry.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Pro absolvování zkoužky skoro nutné přednášky navštěvovat, protože jinak se probíraná látky velmi špatně učí a chápe.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Přednáška vypadá většinou velmi srozumitelně, někdy by se dalo říct až jednoduše. Jakmile člověk otevře sešit týden či dva před zkouškou, hrzozí se, že je toho hrozně moc, vše není až tak srozumitelné (i když zápisky má téměř slovo od slova) a už vůbec né jednoduché
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [2]
  • viz přednáška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalost problematiky
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [2]
  • viz přednáška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více příkladů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • vlasní zápisky, prezentace od přednášejícího
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Zápisky moje i cizí, materiály postahované z internetu, slajdy z přednášky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Vlastní poznámky, internetové zdroje.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Na přednáškách jsem spoustu věcí pochopil. Dále jsem si vzal rady přednášejícího k srdci a na zkoušku jsem šel dobře připraven, takže zkouška pro mě náročná nebyla.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Poměrně dlouhá.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Náročná zkoužka, na kterou je opravdu třeba se velmi dobře naučit a ne jít jen s povrchními znalostmi. DObré je si zopakovat i matematickou a statistickou teorii, která je využívána v přednášené problematice.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Ochotou reagovat na dotazy a upřímnou snahu je zodpovědět i když přímo nesouvisí s předmětem (ale např. matematickým aparátem na kterém staví).
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • styl přednášek, schopnost vysvětlit a přiblížit danou problematiku několika způsoby
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Znalost problematiky a schopnost jí předat dále.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Zajímavá přednáška
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [2]
  • Občas trochu skáče tam a zpátky ve výkladu, hůře se pak píšou poznámky.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Více příkladů a lépe propracované slidy, kde by byli odkazy, kde o dané problematice najít více.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [1]
  • Přednášky a cvičení splývaly
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [4]
1 : |===============.....| 75 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |=====...............| 25 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [3] 1.67
1 : |....................| 0 % [0] nevyjádřeno
2 : |=============.......| 66 % [2] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |=======.............| 33 % [1] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [4] 1.50
1 : |==========..........| 50 % [2] 1
2 : |==========..........| 50 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [4]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |=====...............| 25 % [1] obtížný
3 : |==========..........| 50 % [2] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |=====...............| 25 % [1] velmi lehký