Novotný Jaroslav Ing. Ph.D. :: [02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika

Další předměty
[02VOAF] Vlnění, optika a atomová fyzika
[02VPSF] Vybrané partie ze statistické fyziky a termodynamiky
[02VUMF1] Výzkumný úkol 1
Role učitele
Cvičící
Počet hodnotících: 5 / 27
Procento hodnotících: 18 %
|====................|
Celkové hodnocení [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [5]
1 : |========............| 40 % [2]  
2 : |============........| 60 % [3]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 1.60

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [5]
  • Přátelskou atmosféru, rozhodně tam byl pro nás a snažil se nám něco předat. Vždy trochu zopakoval potřebnou teorii, takže to i hezky doplňovalo přednášky. Stihly jsme podle mě všechny důležité příklady.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • milý přístup ke studentům, velice mírumilovné hodnocení testů
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Vtip, pohoda na cvičeních.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • pohodová atmosféra na cvičeních, ochota ke konzultaci
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Ochotu zodpovidani dotazu(nekdy az prilisnou). Klid.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [5]
  • Občas trochu přetahoval, ale aspoň jsme stihly hodně příkladů. Možná by tedy mohl méně dělat odvozování vzorců, které byly odvozeny na přednášce a pak by lépe stíhal. Sice to je dobré pro studenty, že to odvození vidí znovu, ale to je naše povinnost tohle umět, kdyžtak nám může říct, co si máme na příští cvičení zopakovat, aby to nemusel odvozovat.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • neopisovat celá zadání na tabuli, ztrácí se tím čas
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>
  • Nepsat zadání! tím se zabije hrozně času. A říkat méně teorie. Trpí tím pak lidé, co chodí na přednášky (já mezi ně nepatřím, ale je to tak). Prostě toho spočítat více. To v našich silách opravdu bylo. Zabijel se čas tímto.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • nepsat zadání příkladu na tabuli
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>
  • Nepretahovat. Obcas zrychlit tempo, aby se nemusely hledat terminy na nahradni cviceni, protoze se latka nestihla probrat.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [3]
  • Cvičení jsou velmi důležitá, protože příklady vyžadují trochu fyzikálnější přístup k problému, který obvykle není na první pohled druhákovy jasný. Také to upevňuje znalosti teorie.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Příklady jsou hrozně nekonzistentní a typové. Je to dle mého moc velkým záběrem předmětu.
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • Nic me nenapada.
    Studijní průměr: (1.5, 2.0>

C : Oznámkujte cvičící(ho) [5] 1.60
1 : |========............| 40 % [2] 1
2 : |============........| 60 % [3] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [5]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [5] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký