Bouda Jaroslav Mgr. :: [17UINZ] Úvod do inženýrství

Další předměty
Role učitele
Přednášející, Cvičící, Zkoušející
Počet hodnotících: 7 / 21
Procento hodnotících: 33 %
|=======.............|
Celkové hodnocení [14]
1 : |====................| 21 % [3]  
2 : |======..............| 28 % [4]  
3 : |====................| 21 % [3]  
4 : |====................| 21 % [3]  
5 : |=...................| 7 % [1]  
medián: 2.50 průměr hodnocení: 2.64

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [6]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |=======.............| 33 % [2]  
3 : |===.................| 16 % [1]  
4 : |=======.............| 33 % [2]  
5 : |===.................| 16 % [1]  
medián: 3.50 průměr hodnocení: 3.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [5]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |========............| 40 % [2]  
3 : |========............| 40 % [2]  
4 : |====................| 20 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 2.80

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [3]
  • Tři hodiny byly někdy docela náročné na udržení pozornosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • byly vcelku zajímavé
    Studijní průměr: neuveden
  • Dlouhé.
    Studijní průměr: neuveden

C : Napište, co na cvičícím oceňujete [1]
  • Mgr. Bouda je férový, věci rozumí už na dálku pozná, kde jste udělali chybu.
    Studijní průměr: neuveden

C : V čem by se měl(a) cvičící zlepšit? [1]
  • Největší problém vidím v emailové komunikaci. Odpověď, která přijde po týdnu a pro většinu studentů je problém rozluštit, co se v ní píše. V podstatě není možné nechat si uznat rešerši po emailu, je třeba se dostavit osobně na katedru reaktorů.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Z čeho jste se učil(a) na zkoušku (skripta, zápisky, jiné zdroje, případně jaké)? [3]
  • Skripta, internet a jakost z rozdaných papírů. Zápisky se téměř nedají dělat a jsou relativně k ničemu.
    Studijní průměr: neuveden
  • U technického kreslení se nejvíce vyplatily poznámky z přednášek a učebnice půjčená z knihovny (pro střední školy). U zbylých témat se osvědčily vlastní zápisky, skripta (jsou zastaralá, ale některé kapitoly jsou stále aktuální a jinde toho k nim mnoho není, například diagram železo - uhlík)., také je tam spousta témat, na které mi stačily vlastní znalosti a zkušenosti.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zastaralá skripta, které jsem četl úplně zbytečně, protože jsem z nich žádnou otázku nedostal. Kniha o technickém kreslení. Poznámky.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [3]
  • Zkoušející velmi rychle poznal, zda jste se na zkoušku připravovali nebo ne a snažil se k tomu přihlížet. Hodně se soustředí na podstatu věcí a to, jestli víte, co říkáte, drobné chyby toleruje a rozhodně vás nevyhodí po první špatné odpovědi.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zkouška je velmi lehká, je zde hodnoceno i to když si nevzpomenete, ale když vám napoví, tak se chytnete, případně aspoň vypadáte, že víte o co jde.
    Studijní průměr: neuveden
  • Jako maturita. Pokud Vám stačí E tak máte vyhráno. B nebo A už je problém.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [4]
  • Dává příklady ze života.
    Studijní průměr: neuveden
  • občas přednášku doplní nějakým zajímavým faktem
    Studijní průměr: neuveden
  • Racionálnost, energičnost, naučí především vytvořit kvalitní práci na dané téma (rešerše, motivace k dalšímu studiu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zábavný výklad, pokud máte správný smysl pro humor.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • Často se nedalo stíhat zapsat všechno, co chtěl pak u zkoušky slyšet.
    Studijní průměr: neuveden
  • Buď zlepšit komunikaci přes e-maily, nebo rovnou využívat osobní schůzky, které nakonec vedou k největšímu vzájemnému pochopení (hlavně při dokončování rešerše).
    Studijní průměr: neuveden
  • Věnovat se více žákům - opravoání recherchí, nákresů. Většina lidí měla dřív hotové zkoušky než se dozvěděli, jestli mají všechno v pořádku z UINZ a mouhou jít ke zkoušce.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [5]
1 : |====================| 100 % [5] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [4] 1.00
1 : |=====...............| 25 % [1] nevyjádřeno
2 : |===============.....| 75 % [3] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [5] 2.80
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |========............| 40 % [2] 2
3 : |========............| 40 % [2] 3
4 : |====................| 20 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [6] 3.33
1 : |....................| 0 % [0] 1
2 : |=======.............| 33 % [2] 2
3 : |===.................| 16 % [1] 3
4 : |=======.............| 33 % [2] 4
5 : |===.................| 16 % [1] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [6]
1 : |===.................| 16 % [1] velmi obtížný
2 : |=============.......| 66 % [4] obtížný
3 : |===.................| 16 % [1] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký