Vrba Tomáš Ing. Ph.D. :: [16ZRAO] Základy radiační ochrany

Další předměty
[16RAO] Radiační ochrana
[16ZPSP] Základy práce s počítačem
[16RAOB] Základy radiační ochrany
[16ZRAO] Základy radiační ochrany
Role učitele
Cvičící, Přednášející
Počet hodnotících: 3 / 4 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 75 %
|===============.....|
Celkové hodnocení [6]
1 : |====================| 100 % [6]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [3]
1 : |====================| 100 % [3]  
2 : |....................| 0 % [0]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Velmi zajímavé přednášky, na kterých se od studentů vyžaduje aktivní přístup, a naprosto úžasná exkurze!
    Studijní průměr: neuveden
  • Zajímavá látka, záživné přednášky s dobrou strukturou a exkurze na konci semestru
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [3]
  • Schopnost zjedodušit i poměrně složité věci tak, že je studenti v rámci svých možností pochopí, milý, laskavý a chápavý přístup ke studentům. Tím, že se studentů průběžně ptá na jejich názory a nechává je tipovat, "kolik to vyjde", se podařilo odfiltrovat drtivou většinu těch, kdo chtěli na přednášky jen chodit spát nebo rušit ostatní; díky tomuto způsobu výuky si navíc třeba to, že budík vás může ozářit víc než uran, budu pamatovat asi nadosmrti. Ani když student odpoví naprosto špatně, neuráží ho a neponižuje. Z mého úhlu pohledu jeden z nejlepších přednášejících, se kterými jsem se zatím na fakultě setkala (i když chápu, že ve větších skupinách už se takovým způsobem moc učit nedá).
    Studijní průměr: neuveden
  • velmi přátelský přístup ke sudentům, smysl pro humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Smysl pro humor, široký rozhled, dobrá struktura přednášek a výborná komunikace se studenty
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [3]
  • kreslení obrázků
    Studijní průměr: neuveden
  • Trochu méně pravopisných chyb v prezentacích i jinde (i když chápu, že perfektní psaná čeština asi není hlavním objektem zájmu pana doktora, a mnohem radši čtu dobré prezentace, ve kterých je občas nějaká hrubka, než kdyby byly prezentace špatně zpracované a nesrozumitelné, avšak pravopisně správné).
    Studijní průměr: neuveden
  • Zveřejnit prezentace. Také mi přišlo, že občas bylo moc rychlé tempo, proto možná by bylo lepší neprobírat některé věci až moc do hloubky
    Studijní průměr: (2.0, 2.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [3]
1 : |====================| 100 % [3] 90%-100%
2 : |....................| 0 % [0] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1 (výborný)
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [3] 1.00
1 : |====================| 100 % [3] 1
2 : |....................| 0 % [0] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [3]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |====================| 100 % [3] středně obtížný
4 : |....................| 0 % [0] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký