Součková Monika Mgr. :: [01REDA] Relační databáze

Další předměty
[01REDA] Relační databáze
Role učitele
Přednášející, Zkoušející
Počet hodnotících: 2 / 12 !! Pozor !!
Nedostatek hodnocení. Statistika nemusí být relevantní.
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [3]
1 : |=======.............| 33 % [1]  
2 : |=======.............| 33 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |=======.............| 33 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 2.00 průměr hodnocení: 2.33

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli přednášející [2]
1 : |....................| 0 % [0]  
2 : |==========..........| 50 % [1]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |==========..........| 50 % [1]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 3.00 průměr hodnocení: 3.00

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [2]
  • Nyní chodím na databázové systémy ke Kukalovi a docela lituji času stráveného na tomto předmětu, protože Kukal velice pěkně přednáší a rozebírá databáze do hloubky, člověku to dá mnohem víc než tyto databáze...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • prvních asi 5 minut se prolítla teorie na slidech a poté studenti samostatně pracovali na seminární práci, kde si zkoušeli aplikovat probranou látku. přednášející přitom ochotně chodila po třídě a pomáhala.
    Studijní průměr: neuveden

Z : Poznámky ze skládání zkoušky (průběh, náročnost, objektivita zkoušejícího, apod...) [2]
  • jednoduchá
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>
  • jedná se o praktickou zkoušku, kdy je nutné znát informace především z prezentací z hodin (relační algebra) a jazyk sql. úkolem je pak sestavit relační model či přepsat příkazy z rel. algebry do sql a naopak
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [1]
  • více přednášet - 10 minut na začátku mi opravdu nepřišlo dostačující... Věci, které podle mě měly být vysvětleny a hlouběji probrány se projely za minutu na slidech a člověk si to musel studovat z wiki...
    Studijní průměr: <1.0, 1.5>

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [2]
1 : |==========..........| 50 % [1] 90%-100%
2 : |==========..........| 50 % [1] 75%-90%
3 : |....................| 0 % [0] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

Z : Zkoušející nabídl(a) dostatek termínů zkoušek. [2] 1.00
1 : |==========..........| 50 % [1] nevyjádřeno
2 : |==========..........| 50 % [1] Ano a byly dobře rozvrstvené
3 : |....................| 0 % [0] Ano, ale byly špatně rozvrstvené
4 : |....................| 0 % [0] ne

P : Oznámkujte přednášející(ho) [2] 3.00
1 : |....................| 0 % [0] 1 (výborný)
2 : |==========..........| 50 % [1] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |==========..........| 50 % [1] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5