Chaloupka Petr RNDr. Ph.D. :: [02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1

Další předměty
[02NSAD] Nástroje pro simulace a analýzu dat
[02ZFM1] Základy fyzikálních měření 1
Role učitele
Přednášející, Cvičící
Počet hodnotících: 18 / 110
Procento hodnotících: 16 %
|===.................|
Celkové hodnocení [28]
1 : |================....| 78 % [22]  
2 : |====................| 21 % [6]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.21

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.29
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.57
Hodnocení v roli cvičící [10]
1 : |================....| 80 % [8]  
2 : |====................| 20 % [2]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.20

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.26
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.66
Hodnocení v roli přednášející [18]
1 : |===============.....| 77 % [14]  
2 : |====................| 22 % [4]  
3 : |....................| 0 % [0]  
4 : |....................| 0 % [0]  
5 : |....................| 0 % [0]  
medián: 1.00 průměr hodnocení: 1.22

Všichni učitelé

75% hodnocení je v rozmezí 1.00 až 2.12
medián: 1.40
průměr hodnocení: 1.61

P : Slovní vyjádření k navštíveným přednáškám. [7]
  • alles gute
    Studijní průměr: neuveden
  • dobré
    Studijní průměr: neuveden
  • Něco bylo zajímavé, něco jsem již znal.
    Studijní průměr: neuveden
  • Prednasky boli vyborne , naucne , inspirujuce a zaujimave
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky byly v pondělí dopoledne a s ohledem na to, že pak většina lidí šla na oběd, jsme končili o chvilku dříve, což považuji za nebývale vstřícné gesto. Děkuji!
    Studijní průměr: neuveden
  • Přednášky jsou poučné občas i zábavné (ukázka nejhorších protokolů)
    Studijní průměr: neuveden
  • Příjemně a užitečně strávený čas. Ačkoli prezentace jsou zveřejněny na internetu, s doprovodným slovem pana doktora se mi látka chápala mnohem lépe.
    Studijní průměr: neuveden

P : Co na přednášející(m) oceňujete? [14]
  • Dobrý a zajímavý přednes.
    Studijní průměr: neuveden
  • Energičnost a otevřenost. Snahu naučit studenty věci potřebné do dalšího studia i praxe.
    Studijní průměr: neuveden
  • Je to člověk co jedná s lidmi na rovinu.Řekne Vám co chce hned na začátku, takže jestli něco nevyšlo, je to zcela jasně Vaše chyba. Taky si najde čas s Vámi probrat Váš protokol pokud chcete, a to i přesto, že jich opravuje stovky. Když má nějakou námitku, tak vždy opodstatněnou. Rovněž bych řekl, že má konstruktivní nápady k řešení problémů a jeho rady by si měl člověk vzít k srdci. Nechci ho tady nějak vynášet do nebes.Prostě mi přišel jako fajn chlap.
    Studijní průměr: neuveden
  • Kvalitní prezentace, které se dají stáhnout, srozumitelný a místy i vtipný (nikoli trapně vtipný) výklad. Přednášky byly připravené, pak Chaloupka ví, o čem mluví a navíc přidává zážitky z praxe k dobru.
    Studijní průměr: neuveden
  • Nejlepší bylo, jak jsme vždy po odevzdávání protokolů prošli nejčetnější chyby, jak se jim vyvarovat a podobně. Člověk se mohl učit z chyb svých i cizích.
    Studijní průměr: neuveden
  • pohodovost
    Studijní průměr: neuveden
  • prezentace k přednáškám a vzorové kódy k latexu dostupné na osobních stránkách
    Studijní průměr: neuveden
  • Prezentace na internetu.
    Studijní průměr: neuveden
  • srozumitelně vyložená látka
    Studijní průměr: neuveden
  • styl přednášení - vše vypadá potom mnohem jednodušeji
    Studijní průměr: neuveden
  • Sympatické vystupování, schopnost opravit takové množství protokolů.
    Studijní průměr: neuveden
  • Vstřícnost, vhodné podmínky por získání zápočtu.
    Studijní průměr: neuveden
  • Zapal pre vedu, pristup k ludom, humor
    Studijní průměr: neuveden
  • Zveřejnění prezentací z přednášek, srozumitelnost výkladu, snahu studenty opravdu naučit něco, co se jim bude hodit.
    Studijní průměr: neuveden

P : V čem by se měl(a) přednášející zlepšit (struktura přednášek, srozumitelnost, zápis na tabuli, apod...)? [6]
  • alles gute
    Studijní průměr: neuveden
  • během přednášky více navázat kontakt se studenty
    Studijní průměr: neuveden
  • dohodnout s kolegou, co bude přednášeno, byl v tom trochu "guláš" a naučit se ovládat projektor a zatemňování oken
    Studijní průměr: neuveden
  • Občas mohou být přednášky trochu nudně, ale to neodmyslitelně souvisí s probíranou látkou.
    Studijní průměr: neuveden
  • Pro mě trochu nepřehledný web na kterém jsou zdroje k protokolům. Třeti protokol byl s nesmyslnými daty, což mě osobně hodně rozhodilo a odložil jsem jeho vypracování abych zjistil jestli ostatní mají taky nesmyslný zadání, pak až jsem ho šel dělat.
    Studijní průměr: neuveden
  • V nicom
    Studijní průměr: neuveden

C : Poznámky ke cvičení obecně (nevztahující se ke konkrétnímu cvičícímu) [2]
  • Náročnost na předměty byla jasně určená.
    Studijní průměr: neuveden
  • Tři zápočtové úlohy mi přijdou tak akorát, jejich obtížnost byla rozumně vystupňovaná.
    Studijní průměr: neuveden

P : Kolik jste odhadem navštívili přednášek? [18]
1 : |===============.....| 77 % [14] 90%-100%
2 : |===.................| 16 % [3] 75%-90%
3 : |=...................| 5 % [1] 50%-75%
4 : |....................| 0 % [0] méně než 50%

P : Oznámkujte přednášející(ho) [18] 1.22
1 : |===============.....| 77 % [14] 1 (výborný)
2 : |====................| 22 % [4] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Oznámkujte cvičící(ho) [10] 1.20
1 : |================....| 80 % [8] 1
2 : |====................| 20 % [2] 2
3 : |....................| 0 % [0] 3
4 : |....................| 0 % [0] 4
5 : |....................| 0 % [0] 5

C : Jaké byly nároky na získání zápočtu? [10]
1 : |....................| 0 % [0] velmi obtížný
2 : |....................| 0 % [0] obtížný
3 : |============........| 60 % [6] středně obtížný
4 : |========............| 40 % [4] lehký
5 : |....................| 0 % [0] velmi lehký